Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
    ul. Chocimska 24 24
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
    REGON: 00028846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w dwóch zadaniach: zadanie nr I - sprzęt komputerowy: jednostki centralne - 3 szt.; drukarki laserowe - 2 szt.; monitor LCD 19 - 4 szt.; UPS - 4 szt.; laptopy - 2 szt. zadanie nr II - oprogramowanie: CorelDRAW Graphics Suite X4 PL licencja edukacyjna - 4 szt.; Adobe Photoshop CS4 Extended PL licencja edukacyjna - 1 szt.; MS Office 2003/2007 Prof. PL licencja edukacyjna - 1 szt.; FineReader 10 PL Professional - 1 szt.; Exchange Server Ent 2007 SNGL OLP B Acdmc licencja - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający w tym punkcie oczekuje przedstawienia wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw (co najmniej trzech) z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tzn. dostawa sprzętu komputerowego oraz dostawa oprogramowania) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykazy odpowiednio dla sprzętu komputerowego i dla oprogramowania); znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; złożą z ofertą wymagane w SIWZ dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, Wykonawcy składają: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw (co najmniej trzy) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tzn. dostawa sprzętu komputerowego oraz dostawa oprogramowania) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykazy odpowiednio dla sprzętu komputerowego i dla oprogramowania); Ponadto z ofertą należy złożyć zaakceptowany i podpisany wzór umowy oraz wypełniony formularz oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach