Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2015-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kart kryptograficznych na potrzeby podpisu elektronicznego w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa : 1) 10 000 sztuk kart mikroprocesorowych zwanych dalej Kartami; 2) oprogramowania do obsługi kart o których mowa w pkt. 1 zwanego dalej Oprogramowaniem Kart; 3) dokumentacji technicznej i użytkowej dla Kart i Oprogramowania Kart, o których mowa w pkt. 1 i 2; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371316
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK I Oddział Warszawa 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa 1500 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP z dodatkowym układem stykowym NXP J2A040GXS/0BG262 PCM1.1 v.2.4.1 do produkcji legitymacji poselskich oraz 4000 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP dla potrzeb produkcji identyfikatorów
Dodano: 2015-08-06 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy
Dodano: 2014-05-05 - Dostawa 40 000 sztuk kart zbliżeniowych MIFARE 13,56 MHz Classic 1k (UID - 4b) dla jednostki organizacyjnej będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa Numer: 97/2013.PN/POIN
Dodano: 2013-11-07 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy.
Dodano: 2013-06-19 - Zakup i sukcesywna dostawa 7000 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS), 300 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD) oraz 100 sztuk niezadrukowanych kart dla UKSW w Warszawie
Dodano: 2013-04-03 - przetarg nieograniczony Nr 01/51/2013 na: Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2013-02-19 - Przetarg nieograniczony nr 05/51/2012 na Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2012-04-20 - Dostawa bonów towarowych w postaci kart elektronicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-24/2011
Dodano: 2011-10-24 - przetarg nieograniczony Nr 03/51/2011 na: Dostawę kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie.
Dodano: 2011-05-30