Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły 29
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
- Data zamieszczenia: 2015-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
ul. Karola Wojtyły 29 29
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
REGON: 00052596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie i kreacja gospodarczej marki Ryki - część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stworzenie i kreacja gospodarczej marki Ryki - część II Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1, do SIWZ i obejmuje realizację 10 zadań takich jak: 1.Wdrożenie SIW (SIG System Informacji Gospodarczej) (zadanie nr 1) 2.Opracowanie wielojęzycznego (angielski, rosyjski, niemiecki, francuski, włoski) filmu promującego walory gospodarcze Gminy i Miasta Ryki. (zadanie nr 2) 3.Zakup tele - adresowej mailingowej bazy danych międzynarodowych firm powiązanych z kluczowymi obszarami rozwoju Ryk. (zadanie nr 3) 4.Opracowanie i wysyłka prezentacji do 200 inwestorów zagranicznych na LCD Promotional Video Card (LCD VPC) (zadanie nr 4) 5.Opracowanie wielojęzycznego (angielski, rosyjski, niemiecki, francuski, włoski ) rozbudowanego gospodarczego internetowego portalu Ryk. (zadanie nr 5) 6.Stworzenie interaktywnej mapy Gminy i Miasta Ryki z terenami inwestycyjnymi. (zadanie nr 6) 7.Stworzenie aplikacji mobilnej (na telefon ,smartfon,tablet)Biznes Nawigator (zadanie nr 7) 8.Opracowanie koncepcji ogólnopolskiej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk(TV, prasa, radio i Internet, outdoor, ambient media itd.) (zadanie nr 8) 9. Opracowanie wizualizacji i realizacja ogólnopolskiej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk (TV, prasa, radio i Internet, outdoor, ambient media itd.) (zadanie nr 9) 10. Opracowanie i realizacja międzynarodowej internetowej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk ( zadanie nr 10) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.04.2015 r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm. ) UWAGA Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2015 poz. 128 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy w Rykach przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A nr 84 1020 3147 0000 8702 0072 8899 z dopiskiem: wadium na postępowanie pod nazwą: Stworzenie i kreacja gospodarczej marki Ryki - część II.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale XVII SIWZ, dokumenty te należy dołączyć do oferty. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, terminu zwrotu wadium zawarto art.45-46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryki.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18