Gmina Urszulin ogłasza przetarg
- Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5713001 , fax. 082 5713001
- Data zamieszczenia: 2015-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
ul. Kwiatowa 35 35
22-234 Urszulin, woj. lubelskie
tel. 082 5713001, fax. 082 5713001
REGON: 11019787100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające wykonaniu zadań promocyjnych Polesie Birdwatching i Polesie aktywnie w ramach projektu Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT do wykonania w dwu zadaniach. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Opracowanie materiałów i promocja Polesie Birdwatching na portalach przyrodniczych i turystycznych w Polsce i Europie. W ramach zadania Wykonawca: 1. Opracuje w formie notatek prasowych materiały promocyjne o produkcie Polesie Birdwatching zawierające opis tras Polesie Birdwatching na terenie Gminy Urszulin, miejsc największych skupisk ptaków, opis gatunków ptaków występujących na danym obszarze wraz z jego zdjęciem lub grafiką lub ryciną oraz opis miejsc i czasu obserwacji (bez zagrożeń dla ptaków); Materiały prasowe o indywidualnym charakterze opisujące turystykę ornitologiczną w kontekście Polesia, możliwości aktywnego wypoczynku, poznania i edukacji dla całej rodziny. 2. Zamieści materiały promocyjne na przyrodniczych i turystycznych portalach internetowych w Polsce i Europie - minimum 10 portali, z czego co najmniej 6 portali z Wielkiej Brytanii lub Niemiec; Ilość użytkowników portali, co najmniej 20 000 każdy. 3. Materiały na portale przygotowane będą w języku niemieckim i angielskim. 4. Udokumentuje zamieszczenie w postaci print screen i linków. 5. Materiały zamieści w terminie do 15 lipca 2015 roku. Materiały przygotowywane przez Wykonawcę w ramach zadania muszą posiadać logotypy Gminy Urszulin i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 zgodnie z aktualnymi na dzień realizacji Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji projektu. Zadanie Nr 2 Oznakowanie tras turystycznych tabliczkami informacyjnymi zawierającymi kody umożliwiające dostęp do aplikacji mobilnych i audio przewodników. W ramach zadania Wykonawca wykona tabliczki informacyjne zgodnie z przygotowanymi przez Wykonawcę wzorami graficznymi kodów QR umożliwiającymi dostęp do poszczególnych zakładek w aplikacji mobilnej. Ilości tabliczek: 50 sztuk, wymiar: ok 15x15 cm, z pvc odpornej na promienowanie UV. Projekt graficzny tabliczek wymaga wcześniejszego sprawdzenia czy pobierane są właściwe dane oraz akceptacji Zamawiającego. Tabliczki zostaną zamontowane do istniejących tablic za pomocą wkrętów stalowych, nierdzewnych. Tabliczki przygotowywane przez Wykonawcę w ramach Zadania muszą posiadać logotypy Gminy Urszulin i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 zgodnie z aktualnymi na dzień realizacji Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18 - Realizacja kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard dla potrzeb promocji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-05-20