Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
- Data zamieszczenia: 2015-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjnych (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia) w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego, określonych w 3 (słownie: trzech) zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: a) Usługa obejmująca opracowanie i umieszczenie na portalu internetowym (tj. internetowym serwisie informacyjnym) artykułu sponsorowanego w ramach projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79970000-4 - Usługi publikacji Zadanie nr 2: a) Usługa obejmująca opracowanie, produkcję i emisję radiowego spotu reklamowego promującego działania Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego i popularyzującego ideę projektu Strategic approach In financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79970000-4 - Usługi publikacji Zadanie nr 3: a) Usługa obejmująca wykonanie i dostarczenie 30 biurowych zestawów materiałów promocyjnych dla uczestników warsztatów organizowanych w ramach projektu Strategic approach in financing R&D in V4 countries. Workshops for Medical Universities współfinansowanego ze środków Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. b) Oferowana przez Wykonawców usługa musi spełniać wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji 79830000-9 - Usługi drukowania i dostawy 79971100-2 - Usługi introligatorskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18 - Realizacja kampanii promocyjnej na nośnikach typu billboard dla potrzeb promocji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2015-05-20