Przetargi.pl
Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ulicy Kilińskiego w Zamościu - etap III

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6412244 , fax. 084 6412244
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Droga Męczenników Rotundy 2 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6412244, fax. 084 6412244
    REGON: 95034639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ulicy Kilińskiego w Zamościu - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku egzaminacyjno szkoleniowego z częścią administracyjną, placu manewrowego, miasteczka ruchu drogowego wraz z oddzieleniem za pomocą ogrodzenia oraz korekty niwelety części placu manewrowego, w granicach punktów G,H,D,I, zgodnie z planem zagospodarowania. 1.1 BUDYNEK EGZAMINACYJNO SZKOLENIOWY. Budynek dwukondygnacyjny niepodpiwniczony. Centralna klatka schodowa. Cztery wejścia ewakuacyjne. Hall z wiatrołapem oraz środkowy trakt komunikacyjny. Wewnętrzny korytarz z dostępem do pomieszczeń budynku. Powiązania komunikacyjne czytelne. Na parterze pomieszczenia przeznaczone do bezpośredniej obsługi klienta, pomieszczania pomocnicze, część pomieszczeń administracyjno biurowych oraz pomieszczenia sanitarne i techniczne. Na piętrze pomieszczenia administracyjno - biurowe oraz sale szkoleniowo-konferencyjne. Na każdej kondygnacji zaprojektowano ogólnodostępne zespoły sanitariatów, z podziałem na damski i męski. Budynek wyposażony w instalacje wodnokanalizacyjną, grzewczą, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacje elektryczne, teletechniczne i odgromową. 1.1.1 Zakres prac budowlanych: 1. Prace ziemne ręczne i mechaniczne 2. Prace żelbetowe Ławy i stopy fundamentowe, Słupy, fragmenty ścian i klatki schodowe żelbetowe. 3. Roboty murowe: a) ściany fundamentowe - murowane na zaprawie cementowej z bloczków betonowych fundamentowych, b) ściany nośne - bloczki gazobetonowe gr. 24cm na zaprawie cementowej, c) ścianki działowe - bloczki gazobetonowe gr. 12 cm na zaprawie cementowej. 4. Stropy - gęstożebrowe typu Teriva gr. 24cm. 5. Roboty wykończeniowe: a) ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, sufity - tynki - malowanie farbami dyspersyjnymi, b) rejon wejść do budynku - materiały o trwałej fakturze, c) klatki schodowe- ścianki aluminiowe systemowe, d) posadzki - gres, panele, e) stolarka okienna - zgodnie z zestawieniem stolarki - wysokiej klasy tworzywo sztuczne oraz aluminiowa, szklone pakietem zespolonym jednokomorowym o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 0.9 W/m2*K z okuciami obwiedniowymi, f) parapety - wewnętrzne kamienne lub z żywic poliestrowych, zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej, g) stolarka drzwiowa zgodnie z zestawieniem stolarki (drewniane, stalowe, aluminiowe). 6. Roboty izolacyjne: a) posadzki - styropian ekstrudowany, twardy: parter gr. 12cm, piętro 8cm b) ściany fundamentowe styropian 12cm, c) ściany zewnętrzne- wełna mineralna twarda gr. 15cm, d) strop- wełna mineralna w matach gr.25cm. 7. Roboty ciesielskie - Więźba dachowa drewniana krokwiowa- płatwiowa. 8. Roboty dekarskie - pokrycie z papy termozgrzewalnej na płycie OSB. 9. Roboty elewacyjne: a) cokół - tynk mineralny kładziony na styropianie, b) elewacje - cienkowarstwowy tynk mineralny na siatce i styropianie, c) płyty elewacyjne, wykończenia daszków wejścia - blacha stalowa powlekana. 10. Otoczenie obiektu - opaska wokół budynku z kostki betonowej.11. Instalacje sanitarne: a) instalacja wody zimnej , ciepłej, b) instalacja kanalizacyjna, c) instalacja centralnego ogrzewania, d) wentylacja mechaniczna, e) klimatyzacja, f) przyłącze wodociągowe, g) przyłącze kanalizacji sanitarnej, h) przyłącze kanalizacji deszczowej. 12. Instalacje elektryczne i teletechniczne: a) oświetlenia ogólnego podstawowego, b) oświetlenia awaryjnego,c) oświetlenia kierunkowego (ewakuacyjnego), d) gniazd wtyczkowych 1-faz, 230V, e) gniazd wtyczkowych 1-faz, komputerowych 230V, f) gniazd siłowych 230/400V, g) do urządzeń wentylacji i klimatyzacji, h) odgromowa, i) telefoniczna, j) sieci komputerowej LAN, k) sygnalizacji pożaru SAP, l) sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, ł) telewizyjnego systemu dozoru budynki CCTV, m) kontroli dostępu KD, n) wlz i tablice rozdzielcze, o) ochrony przeciwporażeniowej, p) ochrony przeciwprzepięciowej, r) linie kablową zalicznikową, s) przyłącze telefoniczne 1.2 PLAC MANEWROWY, MIASTECZKO RUCHU DROGOWEGO, OGRODZENIE, ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1.2.1 Zakres prac budowlanych: 1. Prace drogowe: a) Wykonanie placu manewrowego o nawierzchni bitumicznej, b) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 2. Prace w zakresie ogrodzeń: a) Oddzielenie terenu budynku oraz miasteczka ruchu drogowego od placu manewrowego za pomocą ogrodzenia z podnoszoną zaporą na drodze dojazdowej oraz z furtką umożliwiającą osobom udającym się na egzamin wejście na plac manewrowy 3. Prace w zakresie ukształtowania terenu: a) Plantowanie i ukształtowanie terenu na pozostałym obszarze działki , obsianie terenu trawą. 4. Prace w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych: a) Odwodnienie placów manewrowych. 5. Prace w instalacji elektrycznych zewnętrznych: a) Sygnalizatory świetlne, przyłącze, zasilanie bram. 1.3 KOREKTA RZĘDNYCH PLACU MANEWROWEGO Powierzchnia placu podlegającego korekcie: 3862,5 m2. Korekta rzędnych ma na celu zmniejszenie spadków podłużnych i poprzecznych placu do 0,8%. Konstrukcja placu jak w projekcie podstawowym: Grubość 30 cm stabilizacja gruntu cementem z doziarnieniem gruntu piaskiem. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 25 cm. Roboty objęte projektem podstawowym do podbudowy zostały już wykonane - obecnie należy wykonać korekty niwelety podbudowy. Warstwy bitumiczne jak w projekcie podstawowym (6+5 cm). Wykonanie murka oporowego z elementów prefabrykowanych typu L, regulacja studni kanalizacyjnych, roboty ziemne pod chodnik związane ze zmiana rzędnych placu dla III etapu budowy nowego Ośrodka WORD w Zamościu przy ul. Kilińskiego. 1.3.1 Zakres prac budowlanych: 1. Prace drogowe: Wykonanie korekty niwelety podbudowy placu pod nawierzchnie bitumiczne w obrębie G, H, I, D, Korekta niwelety krawężników na części placu podlegającej korekcie. 2. Prace budowlane: Wykonanie murka oporowego z elementów prefabrykowanych typu L. 3. Prace w zakresie ukształtowania terenu: Dowóz ziemi plantowanie terenu pod chodnik wzdłuż placu podlegającego korekcie niwelety. 4. Prace w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych: Regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej do nowych rzędnych placu. Wszystkie materiały opisane na rysunkach dokumentacji technicznej powinny posiadać aprobaty techniczne oraz spełniać aktualne normy. Materiały wybranych producentów należy zastosować zgodnie ze specyfikacjami danego produktu, aby uzyskać gwarancję na daną robotę budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wordzamosc.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach