Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 771 040 , fax. 684 771 017
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 684 771 040, fax. 684 771 017
REGON: 52679400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.urzadmiasta.zagan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„STREFA AKTYWNOŚCI I RELAKSU PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II (BUDOWA)- W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” REALIZOWANEGO Z BUDŻETU OBYWATELSKIEGO NA ROK 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Strefa aktywności i relaksu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II (budowa)”, realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Strefa aktywności i relaksu składać się będzie z trzech części: placu zabaw, siłowni plenerowej oraz strefy relaksu. Zakres zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach obejmujących w szczególności: Etap I - Opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej i dokumentacji formalno-prawnej koniecznej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych. Etap II - Wykonanie na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej robót polegających na budowie: • placu zabaw o charakterze sprawnościowym, • siłowni plenerowej, • strefy relaksu. Zakres przewidywanych prac projektowych Etapu I obejmuje: 1. Opracowanie dwóch koncepcji zagospodarowania terenu zawierających propozycje rozwiązań projektowych i materiałowych. W koncepcjach należy uwzględnić wymagania określone w PFU. Wybrana przez Zamawiającego koncepcja powinna być sprawdzona przez Inspektora Nadzoru. Część opisową i graficzną koncepcji należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach i oraz w formie elektronicznej. 2. Wykonanie projektu budowlanego, spełniającego wymogi obowiązujące w dniu składania dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji formalno-prawnej (zgłoszenie/pozwolenie na budowę) 3. Uzyskanie pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenie wykonania robót. 4. Wykonanie projektu wykonawczego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, planu BIOZ, kosztorysów wykonawczych. 5. Wykonane wersji elektronicznej na CD/DVD/PENDRIVE dokumentacji projektowej wraz ze skanami pełnej dokumentacji formalno-prawnej. 6. Ponadto zakres prac projektowych obejmuje: 1) Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, 2) Pozyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów – jeśli dotyczy 3) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień, zgód, warunków technicznych itp. na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę koniecznych wniosków. Materiały będące załącznikami do wniosków przygotowuje Wykonawca i ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe ich przygotowanie, które mogą później skutkować błędami w uzyskanych decyzjach. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgadniania z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych, a także informowania Inspektora Nadzoru i Zamawiającego o postępie prac i decyzjach podejmowanych w trakcie projektowania. Zakres przewidywanych robót dla etapu II obejmuje: 1. Wykonanie pełnego zakresu robót budowlano - montażowych, wynikających z zakresu umowy, PFU i opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, 2. Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 3. Przygotowanie terenu pod inwestycję (w tym: usuniecie istniejących nawierzchni, zbędnej zieleni, pozostałości budowlanych itp., niwelacje terenu oraz demontaż istniejących elementów placu zabaw i ponowny ich montaż we wskazanym miejscu); 4. Wykonanie nawierzchni bezpiecznych na placu zabaw, 5. Wykonanie nawierzchni utwardzonych oraz alejek i chodników; 6. Wykonanie nawierzchni trawiastej; 7. Dostawa i montaż urządzeń oraz elementów małej infrastruktury; 8. Wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej 9. Zagospodarowanie oraz uporządkowanie terenu. 10. Realizacja robót budowlano – montażowych, prowadzona będzie zgodnie z zobowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej, PFU, z należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym, opracowanym przez Inspektora ds. inwestycji Kingę Bułhak-Wołkowską, w czerwcu 2020 r., który stanowi integralną część SIWZ. Inwestycja będzie realizowana na obszarze otoczenia zabytku, którym jest zespół urbanistyczno-krajobrazowy Żagania, wpisanego do rejestru zabytków- wpisany wraz z otoczeniem do rejestru pod nr 70 i 2169. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty, do przeprowadzenia na własny koszt, wizji lokalnej terenu inwestycji oraz jego najbliższego otoczenia celem poznania warunków realizacji przyszłych prac. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym (tel 68 4771041). Skutki rezygnacji z przeprowadzenia wizji lokalnej lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Oferta Wykonawcy musi obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 4600 zł. (słownie : cztery tysiące sześćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia., c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą nie łącząc dokumentu trwale z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 10. Z wadium wniesionego w pieniądzu lub w innych formach ( o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp,), musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „STREFA AKTYWNOŚCI I RELAKSU PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II (BUDOWA)”. 11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, a na potwierdzenie spełnienia tych warunków złożą stosowne oświadczenia ( zał. 2 i zał. 3). 2. Warunki udziału w postępowaniu: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej - określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Określenie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W zakresie wymogu, o którym mowa w pkt. 2.1. ppkt. 1 SIWZ., Zamawiający nie stawia żadnego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą : poglądowy kosztorys ofertowy oraz harmonogram robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04