Przetargi.pl
Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wykończenie robót budowlanych stanowiska do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej w zakresie opisanym w: 2.1.Programie funkcjonalno-użytkowy opracowanym przez INFOMARK Ciućka Marek ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik - załącznik nr 7 do SIWZ 2.2.Ekspertyzie chiropterologicznej sporządzonej na potrzeby zaprojektowania i wybudowania obserwatorium nietoperzy na strychu Gimnazjum w Brennej, wraz z wynikami rocznego monitoringu przedrealizacyjnego obiektu - załącznik nr 9 do SIWZ 2.3.Decyzjach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach: WPN.6402.169.3.2011.DC z dnia 16 sierpnia 2011 r. WPN.6402.380.2012.DC z dnia 28 listopada 2012 r.- załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca opracuje i weźmie odpowiedzialność za projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz za każdy inny dokument wymagany przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującą w tym zakresie ustawą Prawo budowlane. Po zaakceptowaniu projektu budowlanego przez Zamawiającego, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę, a następnie natychmiast przystąpi do wykonania robót budowlanych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, Ekspertyzę chiropterologiczną, decyzje RDOŚ, dotyczące zaprojektowania i wybudowania stanowiska do obserwowania nietoperzy w ramach projektu Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej. 4.W zakresie szczegółowym przedmiot zamówienia stanowi Obserwatorium nietoperzy na strychu Gimnazjum w Brennej obejmujące następujące obiekty na terenie Gimnazjum. 4.1. Na parterze - miejsce do oglądania - podgląd z kamer usytuowanych na poddaszu dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowane w holu przy wejściu głównym. Wyposażenie: - żaluzje okienne umożliwiające zaciemnienie pomieszczenia podczas oglądania - krzesła modułowe przenośne w zestawach po 4 miejsca siedzące. Należy przewidzieć 4 moduły - nagłośnienie - zabudowa ciągu komunikacyjnego przeszkleniem systemowym - telewizor wielkoformatowy LCD minimum 50 - odtwarzacz DVD - tablice edukacyjno informacyjne ( 4 szt ) wraz z modelem naturalnej wielkości nietoperza 4.2. Na strychu - stanowisko do bezpośredniego obserwowania nietoperzy o wymiarach umożliwiających jednoczesną obserwację przez 10 osób, z miejscami siedzącymi, wyposażone w: - nagłośnienie umożliwiające nasłuchiwanie obserwowanych nietoperzy - system odtwarzania dźwięków emitowanych przez nietoperze - słuchawki odsłuchowe 3 kpl podłączone do systemu odtwarzania dźwięków emitowanych przez nietoperze - przeszklenie systemowe wygłuszające wnętrze pomieszczenia do obserwacji nietoperzy oraz nieprzepuszczające światła w stronę siedliska nietoperzy - wygłuszoną podłogę - wygłuszoną i ocieploną przestrzeń wnętrza pomieszczenia do obserwacji - wentylację - oświetlenie - oświetlenie awaryjne - system kamer do obserwacji pozostałych miejsc siedliskowych w zakamarkach poddasza - telewizor LCD minimum 40 sprzężony z kamerami W ramach zamówienia należy także zaprojektować i wykonać połączenie przewodowe z kamer na strychu do miejsca oglądania zlokalizowanego w holu przy wejściu głównym. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 5.1.Usuwanie wszelkich wad w wykonywanym przedmiocie zamówienia aby przedmiot zamówienia był w pełnej zgodności z postanowieniami zawartymi w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, Ekspertyzie chiropterologicznej, decyzjami RDOŚ. 5.2.Roboty towarzyszące w tym: doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń w funkcjonowaniu placówki szkolnej. 5.3.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie realizacji umowy. Niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez pełniącego nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 6. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 730 do 1430. 7. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - wykonanie wszystkich prac związanych z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, protokoły z prób szczelności, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. - Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru przyrodniczego. Materiały będą poddawane na bieżąco testom w miejscu wyprodukowania lub na placu budowy, jakich wymagać będzie Zamawiający. - Wykonawca zapewni instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do wykonania testów i zbadania jakości, wagi lub ilości użytych materiałów oraz dostarczy przed ich użyciem próbki i dokumenty świadczące o ich dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wszystkie próbki i dokumenty dostarczy Wykonawca na własny koszt. Koszty przeprowadzenia testów ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach RPO WSL na lata 2007-2013 Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 - zł ( słownie pięć tysięcy złotych.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w PEKAO nr 96 1240 4142 1111 0010 4292 4657 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 3. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art.46 ust. 4a, 5 Pzp. Zapis j.w. winien mieć również odzwierciedlenie, we wszystkich gwarancjach czy poręczeniach, wnoszonych w formie innej niż pieniężnej. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach