Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 601 58 29 , fax. 022 601 58 31
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa
ul. Stefana Batorego 5 5
02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 601 58 29, fax. 022 601 58 31
REGON: 14150046600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcb.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĘT KOMPUTEROWY, KLASY TEMPEST ORAZ OPROGRAMOWANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń komputerowych: ZADANIE I 1.Komputer stacjonarny TEMPEST wg normy SDIP 27 Level A - AMSG 720B - 1 zestaw, w tym: a.jednostka centralna - 1 szt. b.monitor LCD - 1 szt. c.drukarka - 1 szt. d.oprogramowanie - 1 licencja. 2.Szafa serwerowa TEMPEST wg normy SDIP 27 Level A - AMSG 720B. ZADANIE II 1.System tworzenia kopii zapasowych - 2 komplety - umożliwiające podłączenie do posiadanych przez Zamawiającego serwerów. 2.Szafa serwerowa RACK 19- 2 sztuki, 3.SWITCH przełącznik światłowodowy sieciowy zarządzalny - 1 sztuka. 4.Oprogramowanie biurowe. ZADANIE III Urządzenie zabezpieczające sieć - 1 sztuka, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 800,00 (jeden tysiąc osiemset złotych) obowiązuje dla ZADANIA I
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego klasy TEMPEST, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. pln netto każda, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują serwisem lub podmiotem dokonującym czynności serwisowania sprzętu w okresie gwarancji, posiadającym w swoich strukturach pion ochrony kierowany przez etatowego pełnomocnika ochrony oraz dysponują osobami, które będą wykonywać czynności serwisowania sprzętu, posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz odbyły szkolenie podstawowe z zakresu ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez właściwego pełnomocnika. 3)zapewnią serwis gwarancyjny zgodny z normą 9001:2000 lub AQAP 2110:2003. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ZADANIE II oraz ZADANIE III O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2.spełniają warunki, o których mowa w art. 22 pzp; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZADANIE I 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym wydaną na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja /Dz.U. 2001.145.1625 z pózn. zm./. 5)na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków okreslonych w SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia: 1)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie w zakresie serwisowania sprzętu - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 4 do SIWZ, zawierającego informacje stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz załączeniem posiadanych przez nich poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz zaświadczeń o szkoleniu podstawowym z zakresu ochrony informacji niejawnych. 3.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika do SIWZ. ZADANIE II i ZADANIE III Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika do SIWZ. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcb.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa 2 szt. serwerów, 1 szt. macierzy dyskowej, 1 szt. konsoli KVM, 2 szt. zasilacza awaryjnego UPS, wraz z wdrożeniem, wykonaniem testów i szkoleniem administratorów.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę sprzętu informatycznego
Dodano: 2016-07-27 - modernizacja platformy sprzętowo-systemowej VMware serwerów wirtualnych w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa 40 sztuk dysków do pamięci masowej na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Postępowanie numer WEiTI/40/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa serwerów
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa komputerów przenośnych , serwera wraz z akcesoriami, specjalistycznego oprogramowania oraz kamer, na potrzeby projektów badawczych
Dodano: 2016-06-30 - Zakup komputerów, serwerów i ups
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa serwerów oraz dysków HDD na rzecz Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji - sprawa 05/2016
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa urządzeń informatycznych na potrzeby Filtra Epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa serwerów typu Blade wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-06-03