Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2451951 , fax. 063 2434242
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1 1
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2451951, fax. 063 2434242
REGON: 00134715400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-konin.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z dostawą części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Koninie Dział Transportu w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
części zamienne do samochodU: Mercedes Sprinter 313 CDI; 315 CDI,Mercedes VITO 109 CDI,Mercedes 310D,Ford Transit 330L,Volkswagen T4,,Lublin3372/11,Citroen C25,Renault Kangoo Expres,Renault TB 24,Polonez Caro,Daewoo Espero,Akcesoria.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2.posidaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 uPzp.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.VI.niniejszej siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert.2.Wypełnione i dołączone do oferty Oświadczenie Wykonawcy3.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wpisanych do formularza ofertowego.4.Formularz Ofertowy wraz z formularzem cenowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-konin.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-06-01 - Protokół ZP/Nr 07/PN/16
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2016-03-15 - Sprzedaż i dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN, SCANIA i SOLARIS
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 3
Dodano: 2015-09-29 - Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2015-08-25