Nadleśnictwo Zdrojowa Góra ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Al. Poznańska 126
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2142667 , fax. 0-67 2142668
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zdrojowa Góra
Al. Poznańska 126 126
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2142667, fax. 0-67 2142668
REGON: 57006453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/zdrojowa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Zdrojowa Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów leśniczego, która obejmuje 12 szt. komputerów przenośnych-rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie, dostawa 11 sztuk - zewnętrzny moduł GPS jak również dostawa stacji dokujących w ilości 12 szt. wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz obsługą serwisową Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy, określony został w załączonym do SIWZ Wymaganiach technicznych na rejestratory (załącznik nr 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 2000,0 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie kadra wykonawcza posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia, 4) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), w okresie ostatnich 3 lat min. trzech dostaw o podobnym charakterze, zakresie i wartości, jakie obejmuje zamówienie, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania usług, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) udzielą rękojmi za wady dostarczonego sprzętu licząc od daty zakończenia dostawy, 7) niezależnie od udzielonej rękojmi za wady dostarczonego sprzętu, udzielą gwarancji jakości licząc od daty zakończenia dostawy, 8) posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji dostawy, 13) zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 14) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia, nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących dokumentów 1) Wypełnione załączniki nr 2 i 3 - formularz ofertowy i formularz cenowy, 2) Dane techniczne oferowanego sprzętu wraz z wypełnionym zał. nr 9, 3) Kopia dowodu wniesienia wadium, 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga przygotowania następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Spółki cywilne - umowa spółki, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 7) Wypełnione następujące załączniki: nr 4 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 5 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 6 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 7 - karta gwarancyjna, 8) Opinie Zamawiających, gdzie Wykonawca wykonywał dostawy o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie - zał. nr 6. Kopie dokumentów należy potwierdzić (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/zdrojowa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa urządzeń ADC do 31.03.2017 r.
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC w okresie do 31.03.2016 r
Dodano: 2015-03-02 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC w okresie do 30.06.2015 r
Dodano: 2014-06-03 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC, dostawa oprogramowania i odnowienie asysty technicznej
Dodano: 2013-06-14 - AG.210/04/16
Dodano: 2013-03-08 - Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
Dodano: 2012-12-05 - Wyposażenie pracowni dydaktycznych przy Gimnazjum w Malanowie
Dodano: 2012-11-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu w ramach projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn
Dodano: 2012-11-21 - dostawę sprzętu w ramach projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów
Dodano: 2012-07-16