Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów

Nadleśnictwo Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Al. J.P.Lenne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2633471 , fax. 0-67 2632557
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Złotów
    Al. J.P.Lenne 1 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2633471, fax. 0-67 2632557
    REGON: 57006455300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa rejestratorów , która obejmuje 10 sztuk komputerów przenośnych rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do pracy w terenie wraz z dostawą stacji dokujących w ilości 10 sztuk oraz 1 sztuki drukarki przenośnej.3 2. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy, określony został w Wymaganiach technicznych urządzenia przenośne - kolektor danych typu komputer Handheld - zwanych dalej rejestratorem (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem własnym transportem, do siedziby zamawiającego przy Al.J.P. Lenne 1, 77-400 Złotów 4. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim. 5. Dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa urządzenia, ilość numer fabryczny lub seryjny, data i miejsce przekazania. 6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję producenta jakości na przedmiot umowy . 7. Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od ceny uzyskanej w postepowaniu , możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych urządzeń maksymalnie o 3 sztuki. 8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie wymagane akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 9. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w umowie. 10. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub faksem. 11. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 12. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmującą rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zapłaty za ewentualne poszczególne części wykonania dostawy. Podstawę do rozliczenia przedmiotu zamówienia stanowić będzie protokół końcowy dostawy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę, z tym, że Wykonawca nie będzie upoważniony do żądania za wykonanie zamówienia wynagrodzenia przekraczającego wartość zawartą w ofercie i umowie. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi w ciągu 14 dni po złożeniu faktury po protokolarnym odbiorze. 13. Wymagany okres gwarancji : 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach