Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2016-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Warunki techniczne - zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanych urządzeń - Załącznik nr 4 do SIWZ, w formularzu należy wpisać markę i opisać oferowane urządzenia. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa urządzeń ADC do 31.03.2017 r.
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC w okresie do 31.03.2016 r
Dodano: 2015-03-02 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC w okresie do 30.06.2015 r
Dodano: 2014-06-03 - Sukcesywna dostawa urządzeń ADC, dostawa oprogramowania i odnowienie asysty technicznej
Dodano: 2013-06-14 - AG.210/04/16
Dodano: 2013-03-08 - Dostawa rejestratorów leśniczego na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
Dodano: 2012-12-05 - Wyposażenie pracowni dydaktycznych przy Gimnazjum w Malanowie
Dodano: 2012-11-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu w ramach projektu pod nazwą Nasze dzieci - nasza przyszłość - projekt dla szkół Gminy Kawęczyn
Dodano: 2012-11-21 - dostawę sprzętu w ramach projektu Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów
Dodano: 2012-07-16 - Dostawa rejestratorów dla Nadleśnictwa Złotów
Dodano: 2009-07-24