14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
- Data zamieszczenia: 2015-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4- zadanie 4; 5/5- zadanie 5; 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 4 - do 6 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie: dla zadania od 1-5: minimalny czas od 4 dni roboczych - do maksymalnie 18 dni roboczych od daty zawarcia umowy (nie mniej jak 4 dni i nie więcej, jak 18 dni) dla zadania nr 6: minimalny czas od 20 dni roboczych do maksymalnie 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy (nie mniej jak 20 dni i nie więcej, jak 60 dni) b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 19.12.2015 roku lub wyczerpania kwoty z umowy. Warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - tj. Wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań od 4 do 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) oraz w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 30 000,00 zł netto; b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 000,00 zł netto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 9 000,00 zł netto; d) zadanie nr 4 o kwotę: 19 000,00 zł netto; e) zadanie nr 5 o kwotę: 18 000,00 zł netto; f) zadanie nr 6 o kwotę: 6 000,00 zł netto; realizacja zamówienia (dostawa wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 19 grudnia 2015 r. a) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 19.12.2015 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2015. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 3 300,00 zł, w tym: a) zadanie nr 1- 1 5000,00 zł b) zadanie nr 4 - 900,00 zł c) zadanie nr 5 - 900,00 zł dla zadania nr 2, 3 i 6 Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-06-01 - Protokół ZP/Nr 07/PN/16
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2016-03-15 - Sprzedaż i dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN, SCANIA i SOLARIS
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 3
Dodano: 2015-09-29 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 2
Dodano: 2015-07-24