14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4- zadanie 4; 5/5- zadanie 5; 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 5 - do 6 załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 16 000,00 zł netto; b) zadanie nr 2 o kwotę: 6 000,00 zł netto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 21 000,00 zł netto; d) zadanie nr 4 o kwotę: 3 000,00 zł netto; e) zadanie nr 5 o kwotę: 24 000,00 zł netto; f) zadanie nr 6 o kwotę: 2 000,00 zł netto; 1) realizacja zamówienia (dostawa wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016r. 2) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 31.12.2016r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2016. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 4 230,00 zł, w tym: 1) dla zadania nr 1 - 900,00 zł. 2) dla zadania nr 2 - 300,00 zł. 3) dla zadania nr 3 - 1 300,00 zł. 4) dla zadania nr 4 - 180,00 zł. 5) dla zadania nr 5 - 1 400,00 zł. 6) dla zadania nr 6 - 150,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-06-01 - Protokół ZP/Nr 07/PN/16
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2016-04-21 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2016-03-15 - Sprzedaż i dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN, SCANIA i SOLARIS
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 3
Dodano: 2015-09-29 - Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2015-08-25 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 2
Dodano: 2015-07-24