Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych oraz ekranów

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4434545 , fax. 018 4434545
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
    ul. Staszica 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4434545, fax. 018 4434545
    REGON: 49186124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych oraz ekranów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego oraz projektora multimedialnego zwanych dalej sprzętem o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, bądź o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ za wyjątkiem przekątnej ekranu laptopów /tylko równoważne/. 2. W skład zamówienia wchodzą: komputer przenośny nr 1, komputer przenośny nr 2 drukarka laserowa kolorowa, projektor multimedialny nr 1, projektor multimedialny nr 2, ekran wiszący, ekran wolnostojący, switch 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych oraz ekranów pod wskazane w Arkuszu Kalkulacyjnym adresy jednostek organizacyjnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ilościach określonych w ust. 4 specyfikacji. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, 2)wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim, 3)wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, 4)wykonawca dostarczy sprzęt na koszt własny, 5)do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych wymagane jest dołączenia nośników, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 5. Wymagania dotyczące gwarancji: 1)minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, terminy gwarancji zostały określone ust. 4 powyżej. 2)gwarancją zostaną objęte bezpłatne naprawy lub, gdy naprawa okaże się niemożliwa wymiana sprzętu na nowy, regulacje i koszty transportu, 3)jeżeli w okresie gwarancji sprzęt okaże się wadliwy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego naprawy lub, gdy naprawa okaże się niemożliwa do jego wymiany na nowy wolny od wad, o identycznych parametrach, 4)jeżeli w okresie gwarancji oferowane nośniki oprogramowania okażą się wadliwe Wykonawca zobowiązany będzie do ich bezpłatnej wymiany na nośniki nieuszkodzone do 7 dni od daty zgłoszenia wady, 5)każda naprawa gwarancyjna przedłuży gwarancję o czas przerwy w eksploatacji. 6)warunki serwisu gwarancyjnego: a)czas reakcji na usuniecie usterki - maksymalnie 24 godziny b)czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni 7)w przypadku trzech napraw tego samego modułu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt.: 1, 2 powyżej. 4.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). 6.Niedopełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy. 7.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie, jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: 1)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, 2)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. DOKUMENT potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału. 4.Dokument, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokument, o którym mowa w pkt. 7 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, w pkt. 7 należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawca złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo /upoważnienie dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów /można wykorzystać wzór załącznik nr 5/. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia; 11.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Dokumenty wymienione w ust. 1, 2 składają wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie. 12.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach