Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach

Sąd Rejonowy w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Żwirki i Wigury 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8733310 , fax. 0-33 8733310
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wadowicach
    ul. Żwirki i Wigury 9 9
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8733310, fax. 0-33 8733310
    REGON: 00032288000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Wadowicach w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy. Wykonawca dokonuje ww czynności : 1)własnym sprzętem, narzędziami, środkami czystości dobrymi jakościowo, gwarantującymi wysoki poziom wykonywanej usługi 2)pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy. Wykaz powinien zawierać dane osób wykonujących pracę w tym: imię i nazwisko pracownika, adres zamieszkania, nr dowodu osobistego oraz wskazanie osoby sprawującej nadzór i kontrolę nad realizowanymi pracami z podaniem telefonu do kontaktu z tą osobą. Do wykazu należy dołączyć odrębnie dla każdego pracownika aktualne zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego. 3)wszystkie czynności porządkowe w pomieszczeniach biurowych należy wykonywać poza godzinami urzędowania Sądu za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie - kasa, serwerownia, pomieszczenie dla zatrzymanych, magazyny, archiwa, składnice ksiąg wieczystych które muszą być wykonywane w godzinach urzędowania pod nadzorem pracowników sądu. 4)wykonawca będzie informował Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu lub dozorcę sądowego w wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku. 5)wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi do zapewnienia należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związki z realizacją usługi oraz innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 6)wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. 7)wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia na własny koszt osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia zakresie BHP i ochrony p. pożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. w tym: 1.2. dysponują lub będą dysponować co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby sprzątające). 1.3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 90 000 zł brutto każde zamówienie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni co najmniej 2 500 m2 każda. 1.4. posiadają wykupione ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na łączną wartość nie mniejszą niż 200.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udzialu w postępowaniu Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie i wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert - jeśli dotyczy, 5. aktualną informację w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert - jeśli dotyczy, 6. Wykaz należycie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców tych usług wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 2.6 powyżej zostały wykonane należycie(referencje) 8. aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na łączną wartość nie mniejszą niż 200.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Dokumenty wymienione powyżej należy przedstawić w formie oryginału (dokument opisany w pkt 1. tylko w tej formie) lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty wraz z adnotacją -za zgodność z oryginałem- W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt. 1. - 5. składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podst. art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, 2 i 3 ustawy. Warunki, o których mowa w art. 22 ust. 4 ustawy każdy z wykonawców musi spełniać samodzielnie. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art., 22 ust. 1 - wykonawcy składają wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2 i 3 ustawy składa i podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy składa i podpisuje odrębnie każdy uczestnik konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach