Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6191947 , fax. 619 19 47
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Saska 63/75 63/75
03-948 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6191947, fax. 619 19 47
REGON: 00029264600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych i jednorazowej odzieży medycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Pakiet nr I 1. Wata opatrunkowa 500g -100 szt. 2.Polovis - 3.500 szt. 3. Opaska dziana - 16.000 szt. 4. Opaska dziana - 8.000 szt. 5. Kompresy gazowe jałowe - 60.000 op. 6. ompresy gazowe niejałowe - 4.000 op. 7. Lignina w rolkach - 200 rolek. 8. Lignina w arkuszach - 280 kg 9. Areodesin 2000 - 170 szt. 10. Fugaten - 300 szt. 11. Lekosaszetki, saszetka z gazikiem jałowym nasączonym alkoholem, złożone na kilka warstw - 2.500 op. 12. Przylepiec tkaninowy z opatrunkiem centralnym - 170 szt. 13. Virkon 200 g 400 szt. 14.Tampon celulozowy - 160 rolek 15. Podkład ochronny bibułowo - 50 rolek b) Pakiet nr II 1.Podkład pola operacyjnego nie sterylny, nie foliowana - 1.500 szt. 2. Podkład pola operacyjnego nie sterylny, nie foliowany, - 13.000 szt. 3. Pokrowce na obuwie personelu medycznego - foliowe. 65.000 szt. 4. Serwetki jałowe - 5.000 szt. 5. Fartuch dla dawców z krótkim rękawem, nie sterylne. 50.000 szt. 6. Fartuchy chirurgiczne, nie sterylne. - 700 szt. c) Pakiet nr III 1. Stazy jednorazowe, wykonane z rozciągliwej gumy, łatwo odrywające się jedna od drugiej (perforowane), nie zawierające lateksu, muszą posiadać świadectwo dopuszczenia na terenie Polski, - 200.000 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Pakiet nr I - 640,00 PLN (słownie: sześćset czterdzieści złotych). b) Pakiet nr II - 314,00 PLN (słownie: trzysta czternaście złoty). c) Pakiet nr III - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. 5. Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 6. Załączą do oferty wymagane dokumenty, certyfikaty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz doświadczenia zawodowego, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech latach minimum dwóch dostaw odpowiadających swoistym rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 4. Wykonawcy załączą do oferty, dla poszczególnych artykułów deklarację zgodności (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny. 5. Wykonawcy załączą do oferty, dla poszczególnych artykułów zaświadczenie o tym, iż przedmioty zamówienia posiadają atest lub wpis do rejestru medycznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckiki-warszawa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów hemostatycznych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 2 unieważniony w postępowaniu nr 21/16)
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-28 - ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH DO LAPAROSKOPII BRZUSZNEJ
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 4 i nr 5 unieważnione w poprzednim postępowaniu)
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz materiałów do sterylizacji II
Dodano: 2016-06-14 - dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-01