Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2428942 w. 51 , fax. 063 2429273
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
ul. M. Dąbrowskiej 8 8
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2428942 w. 51, fax. 063 2429273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-konin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa części zamiennych do autobusów marki SCANIA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa loco magazyn MZK Konin części zamiennych do autobusów marki SCANIA CN 113CLL oraz OmniCity. Szczegółowy wykaz części z określeniem ich ilości został wykazany w załączniku nr 1 do specyfikacji (formularz oferty). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 2 lata odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w ciągu 3 ostatnich lat wykonali przynajmniej 2 dostawy części do autobusów marki SCANIA o wartości co najmniej 100.000 zł każda, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert dostaw części do autobusów marki SCANIA. Wykaz musi zawierać przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania, nazwę odbiorcy, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje). Do oferty należy dołączyć: oświadczenie, iż oferowane części spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 roku w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. nr 38, poz. 329).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-konin.com.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-06-01 - Protokół ZP/Nr 07/PN/16
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących
Dodano: 2016-03-15 - Sprzedaż i dostawa części zamiennych do autobusów marki MAN, SCANIA i SOLARIS
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU NOSP ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH 3
Dodano: 2015-09-29 - Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Dodano: 2015-08-25