Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 63-430 Odolanów, ul. Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7332225 , fax. 062 7333892
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
ul. Rynek 1 1
63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
tel. 062 7332225, fax. 062 7333892
REGON: 00052951600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odsnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odsnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009/2010 - utrzymanie przejezdnosci dróg po ustaniu opadów deszczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, póz. 177 z 2004r. z p.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dokonana będzie na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (zgodny z zakresem zamówienia). Ocena spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonane na podstawie: załączonych do oferty n/w dokumentów: wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. Wykonawca winien dysponować co najmniej ciągnikiem z pługiem, z napędem na obie osie, W-w zastrzeżenie dotyczy tylko ciągników rolniczych, nie dotyczy innych pojazdów, maszyn budowlanych dostosowanych do usuwania śniegu z jezdni. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr l, 2, 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodne z przedmiotem zamówienia 2.3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 2.4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych 2.5. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca 2.6. dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wyszczególnionych w rozdziale VI 2.7. Projekt umowy - zaakceptowany przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipodolanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych Gminy Rychtal
Dodano: 2015-09-28 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015 - 2016 z podziałem na 21 części
Dodano: 2015-09-15 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016
Dodano: 2014-11-26 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 3 części
Dodano: 2014-10-21 - Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych Gminy Rychtal
Dodano: 2014-10-06 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części
Dodano: 2014-09-23 - Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych
Dodano: 2014-09-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-08-08 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gnieźnieńskiego z podziałem na zadania.
Dodano: 2014-07-29