Gmina Skoki ogłasza przetarg
- Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8925801 , fax. 061 8925803
- Data zamieszczenia: 2014-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
ul. Ciastowicza 11 11
62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
tel. 061 8925801, fax. 061 8925803
REGON: 00052958000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www:gmina-skoki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2014/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i parkingów w okresie zimowym 2014 2015 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg, chodników placów i parkingów oraz rozstawienie, napełnienie i uzupełnienie skrzyń z piaskiem na terenie m. Skoki. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry - godziny sprzętu wg cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wykonanie usługi polegać będzie w szczególności na : - pełnieniu dyżurów całodobowych ok. 138 dni płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa, - odśnieżaniu dróg na długości 195km, - usuwaniu gołoledzi na długości dróg 97,5 km, - transport piasku z kopalni KRUSZGEO w Niedźwiedzinach na plac składowy 200t, - wykonaniu mieszaniny piasku z solą ok. 250 t, - odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi na chodnikach placach i parkingach na pow. ok. 21.364m2, - rozstawieniu, zasypaniu mieszaniną piasku z solą i zebraniu po akcji zimowej skrzyń na terenie m. Skoki - 55 szt, - uzupełnianie w miarę potrzeb mieszaniną piasku i soli skrzyń na terenie m. Skoki, Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy oraz do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Koordynację akcji zimowej będzie pełnił pracownik Zamawiającego w godz. od 600 do 2200. W pozostałych godzinach (2200 do 600 ) sygnałem do rozpoczęcia akcji zimowej będzie otrzymana informacja telefoniczna od dyżurnego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Wągrowcu. Przepracowane godziny pracy sprzętu powinny być odnotowane przez wykonawcę z uwzględnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości gdzie była prowadzona akcja zimowa oraz rodzaj wykonywanej usługi i przekazane tych danych Zamawiającemu następnego dnia roboczego celem ich zweryfikowania. Strony ustalają, że przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 minut). Rozliczeniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowej usługi na drodze . Czas postoju pojazdu, jego załadunku nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. Przyjmuje się, że za każdą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce określonej w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktury wystawionej raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie wykaz prac sporządzony przez Zamawiającego w danym miesiącu. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona kontroli sprzętu wskazanego w ofercie przetargowej Wykonawcy, jako do dyspozycji Zamawiającego biorąc pod uwagę jego zgodność z ofertą oraz sprawność techniczną. Wykonawca przedstawi sprzęt do przeglądu na placu Zamawiającego przy ul. Rogozińskiej 10 w Skokach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:gmina-skoki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych Gminy Rychtal
Dodano: 2015-09-28 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2015 - 2016 z podziałem na 21 części
Dodano: 2015-09-15 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016
Dodano: 2014-11-26 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-11-20 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 3 części
Dodano: 2014-10-21 - Usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg gminnych Gminy Rychtal
Dodano: 2014-10-06 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części
Dodano: 2014-09-23 - Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg i ulic będących w zarządzie Gminy Bralin przez okres 4 sezonów zimowych
Dodano: 2014-09-01 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie powiatu gnieźnieńskiego z podziałem na zadania.
Dodano: 2014-07-29 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym 2013/2014
Dodano: 2013-11-22