Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg
- Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
- Data zamieszczenia: 2015-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
ul. Rynek 9 9
33-160 Ryglice, woj. małopolskie
tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
REGON: 00054758900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów ICT, RTV, AGD w ramach projektu Radosne przedszkole: Część I - Sprzedaż i dostawa artykułów ICT; Część II - Sprzedaż i dostawa artykułów RTV; Część III - Sprzedaż i dostawa artykułów AGD. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Sprzedaż i dostawa artykułów ICT, RTV, AGD w ramach projektu Radosne przedszkole: Część I - Sprzedaż i dostawa artykułów ICT; Część II - Sprzedaż i dostawa artykułów RTV; Część III - Sprzedaż i dostawa artykułów AGD. 2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu ICT, RTV, AGD do oddziałów przedszkolnych w następujących szkołach podstawowych: SP w Joninach 3, 33-160 Ryglice, SP w Kowalowej 10, 33-161 Kowalowa,SP w Woli Lubeckiej 164, 33-162 Lubcza, SP w Lubczy 51, 33-162 Lubcza, SP w Zalasowej, ul. Karpacka 21, 33-159 Zalasowa zgodnie z Wykazem cen - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega, że: 1)wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu), 2)produkty, które tego wymagają powinny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, 3)produkty powinny być zgodne z produktami opisanymi w Wykazie cen - zał. nr 6 do SIWZ, 4)zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z Wykazem cen - zał. nr 6 do SIWZ. 5)odbiór przedmiotu umowy nastąpi w ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiający, dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku, 6)odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić przedmiot umowy pod względem ilościowym i jakościowym i pokwitować ich odbiór na protokole odbioru, 7)wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z dostarczonego wyposażenia, atesty, certyfikaty itp., 8)podczas dokonywania odbioru, przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów mająca na celu wykazanie Zamawiającemu, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany w pełni sprawny i gotowy do użycia, wykonany w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe, 9) z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag, 10)jeżeli w trakcie odbioru zastaną stwierdzone wady, usterki i braki dające się usunąć, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy w części dotkniętej tymi wadami, usterkami lub brakami, wyznaczając termin do ich usunięcia. W tym przypadku w protokole odbioru zostaną wykazane nieodebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu ich dostarczenia, nie dłuższego niż 7 dni, 11)Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad i/lub usterek na swój koszt bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, 12) Po usunięciu przez Wykonawcę na własny koszt wad i/ lub usterek, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt ich usunięcia a Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowego wykonania dokona odbioru przedmiotu umowy. Do ponownego odbioru zastosowanie znajdują dotychczas opisane w obrębie ust. 2 postanowienia. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: Wykazie cen (zał. nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy (zał. nr 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Dodano: 2016-07-26 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
Dodano: 2016-07-22 - dostawa 3 szt notebooków - KC-zp.272-356/16
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego Solaris.
Dodano: 2016-07-19 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ
Dodano: 2016-07-15 - Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.81.2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębia 24
Dodano: 2016-07-01 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych UJ, mieszczącej się przy ul. Jabłonowskich 5 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/225/2016
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębia 24.
Dodano: 2016-06-17 - dostawa komputera przenośnego-laptopa wraz z dostawą 2 szt. KC-zp.272-273/16
Dodano: 2016-06-14