Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY KOŁŁĄTAJA W GORLICACH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY KOŁŁĄTAJA W GORLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej przebudowie ulicy Kołłątaja w Gorlicach na długości ok. 397 mb. Obiekt jest drogą zbiorczą. Na całej długości jezdnia szerokości 7,00 m, obustronne chodniki zmiennej szerokości od 0,70 - 3,25 m. Przebudowa odbywać się będzie w granicy pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych. UWAGA: Roboty rozbiórkowe parkingu przed siedzibą PDM GODROM oraz roboty przygotowawcze polegające na wycince drzew i krzewów wykona Zamawiający. 2) przebudowę, bądź zabezpieczenie urządzeń obcych kolidujących z planowaną inwestycją (linii energetycznych, teletechnicznych, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i gazociągu) 3) budowę i przebudowę odwodnienia drogi w postaci systemu kanalizacji deszczowej, 4) budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, 5) przebudowę i naprawę istniejących ścian oporowych, 6) przebudowę jezdni o przekroju ulicznym, 7) przebudowę chodników, 8) przebudowę dojść dla pieszych, zjazdów indywidualnych, publicznych oraz dróg wewnętrznych, 9) budowę elementów bezpieczeństwa ruchu - balustrad, bariero poręczy, 10) opracowanie i uzgodnienie projektu oraz wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót, 11) wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego. 2. Wykonawca zapewni bezpieczne przejścia piesze i dojazd użytkownikom posesji zlokalizowanych przy przedmiotowej ulicy oraz służbom komunalnym. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Projekt wykonawczy - branża drogowa - Przebudowa ulicy - zał. nr 1 do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy - Projekt stałej organizacji ruchu - część opisowo - rysunkowa - zał. nr 2 do SIWZ, 3) Projekt wykonawczy - branża sanitarna - Przebudowa odwodnienia drogi - zał. nr 3 do SIWZ, 4) Projekt wykonawczy - branża sanitarna - Przebudowa i zabezpieczenie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - zał. nr 4 do SIWZ, 5) Projekt wykonawczy - branża elektryczna - Przebudowa oświetlenia ulicy. Przebudowa i zabezpieczenie sieci energetycznych - zał. nr 5 do SIWZ, 6) Projekt wykonawczy - branża teletechniczna - Przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznych - zał. nr 6 do SIWZ, 7) Dokumentacja ugięć nawierzchni - zał. nr 7 do SIWZ, 8) Opinia geotechniczna - zał. nr 8 do SIWZ, 9) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa - zał. nr 9 do SIWZ, 10) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna - Przebudowa odwodnienia drogi - zał. nr 10 do SIWZ, 11) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna - Przebudowa i zabezpieczenie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - zał. nr 11 do SIWZ, 12) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna - Przebudowa oświetlenia ulicy. Przebudowa i zabezpieczenie sieci energetycznych - zał. nr 12 do SIWZ, 13) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża teletechniczna - Przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznych - zał. nr 13 do SIWZ, 14) Projekt wykonawczy - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zał. nr 14 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie zł: czterdzieści tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 - 14.30, wtorek do piątek 8.00 - 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium na ww. zasadach zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach