Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01 , fax. (58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2017-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1
81332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 668-60-00/01, fax. (58) 669-68-44
REGON: 1061308300154 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7; 30.19.76.44-2. 3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1. 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, a dwa razy w okresie obowiązywania umowy – do Biur Powiatowych. Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym - zgodnie z Tabelą Nr 2. 6. Artykuły biurowe winny być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Artykuły biurowe nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 7. Za oryginalne artykuły biurowe należy uznawać artykuły biurowe nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używalnych lub modyfikowanych. 8. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się dostarczenie przedmiotu zamówienia w pełni równoważnego do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie artykuł biurowy o parametrach technicznych i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, użyte materiały, grubość linii, wydajność, jakość itp.) w stosunku do artykułu biurowego oryginalnego (preferowanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy, czyli żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 10. W przypadku zaoferowania: 1) Produktu oryginalnego Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „TAK”, 2) Produktu równoważnego Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „NIE” oraz dostarczyć dokumenty o których mowa w Rozdziale VII pkt.13, 3) W przypadku braku informacji w opisie produktu w kolumnie [a] o dopuszczeniu przez Zamawiającego produktu równoważnego, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy PZP (Zamawiający nie wskazuje konkretnego produktu ani producenta), Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „NIE DOTYCZY”. 11. We wszystkich przypadkach określonych w § 10 Wykonawca obowiązkowo musi wypełnić również kolumnę [b] w Załączniku nr 1 do SIWZ. 12. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 13. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczonym od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia za pomocą poczty elektronicznej. 14. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 15. W przypadku, w którym w trakcie realizacji umowy zmienią się potrzeby Zamawiającego, wówczas przysługuje mu prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa artykułów biurowych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-08-05