Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 668-60-00/01 , fax. (58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1
81332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 668-60-00/01, fax. (58) 669-68-44
REGON: 1061308300154 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz do podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i niemających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”. 2.Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7; 30.19.76.44-2. 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1 SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, a dwa razy w okresie obowiązywania umowy – do Biur Powiatowych. Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 SIWZ. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym - zgodnie z Tabelą Nr 2 SIWZ. 6.Artykuły biurowe winny być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Artykuły biurowe nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 7.Za oryginalne artykuły biurowe należy uznawać artykuły biurowe nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używalnych lub modyfikowanych. 8.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się dostarczenie przedmiotu zamówienia w pełni równoważnego do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie artykuł biurowy o parametrach technicznych i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, użyte materiały, grubość linii, wydajność, jakość itp.) w stosunku do artykułu biurowego oryginalnego (preferowanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być fabrycznie nowy, czyli żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 10.W przypadku zaoferowania: 1)Produktu oryginalnego Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „TAK”, 2)Produktu równoważnego Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „NIE” oraz dostarczyć dokumenty o których mowa w Rozdziale VII pkt.13, 3)W przypadku braku informacji w opisie produktu w kolumnie [a] o dopuszczeniu przez Zamawiającego produktu równoważnego, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy PZP (Zamawiający nie wskazuje konkretnego produktu ani producenta), Wykonawca obowiązkowo musi w Załączniku nr 1 do SIWZ wypełnić kolumnę [c] wpisując „NIE DOTYCZY”. 11.We wszystkich przypadkach określonych w § 10 Wykonawca obowiązkowo musi wypełnić również kolumnę [b] w Załączniku nr 1 do SIWZ. 12.W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 13.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia za pomocą poczty elektronicznej. 14.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 15.W przypadku, w którym w trakcie realizacji umowy zmienią się potrzeby Zamawiającego, wówczas przysługuje mu prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2024
Dodano: 2024-05-23 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12