Przetargi.pl
Sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61745 Poznań, Al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 568 132 , fax. 618 515 898
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9
    61745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 568 132, fax. 618 515 898
    REGON: 27597800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: sprzątanie wewnętrzne powierzchni ekspozycyjnej, jednostronne mycie świetlików i okien w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9 oraz w Pałacu w Rogalinie, a także sprzątanie zewnętrzne placów i chodników w Oddziałach Muzeum Narodowego w Poznaniu, tj. w: Muzeum Etnograficznym, Muzeum Sztuk Użytkowych, Muzeum Instrumentów Muzycznych, Wielkopolskim Muzeum Wojskowym, Muzeum Historii Miasta Poznania, Gmachu Głównym. 2. Zakres czynności sprzątania wewnątrz obiektów MNP i częstotliwość ich wykonywania: Lp. Opis czynności Powierzchnia m2 Częstotliwość Uwagi Gmach Główny, Marcinkowskiego 9 1 Czyszczenie parkietów, listew przypodłogowych, nanoszenie preparatu konserwująco – nabłyszczającego, polerowanie 1500 39x (średnio co 4 tygodnie) niedopuszczalne preparaty akrylowe 2 Czyszczenie lastriko (łącznie z progami) mycie, nanoszenie preparatu konserwująco - nabłyszczającego 1818 39x (średnio co 4 tygodnie) niedopuszczalne preparaty akrylowe 3 Mycie kamiennych schodów 200 39x (średnio co 4 tygodnie) bez nabłyszczania 4 Czyszczenie mozaiki i schodów z płytek granitogresowych (łącznie z progami) mycie z preparatem nabłyszczającym 7300 39x (średnio co 4 tygodnie 5 Czyszczenie wykładziny dywanowej 680 3x (1 x w roku) 6 Mycie jednostronne świetlików 500 3x (1x w roku) nad holem, wejście od strony dachu 7 Mycie okien 6000 3x (1x w roku) Pałac w Rogalinie 8 Mycie i odkurzanie obustronne poziomych, sufitowych świetlików nad galerią 680 3x (1 x w roku) wysokość od 3 do 8m nad podłogą, konieczność montażu rusztowania na kółkach 9 Pranie wykładziny dywanowej w hotelu 80 3x (1x w roku) 10 Czyszczenie (mycie) lastriko w Galerii Malarstwa (łącznie ze schodami) oraz jeden raz impregnacja preparatem konserwującym 512 mycie – 3x (1x w roku) impregnacja – 1x dopuszczalne preparaty akrylowe. Zalecany środek „Porosol” 11 Konserwacja parkietów woskowych (łącznie ze schodami) w korpusie głównym pałacu, skrzydle płd. oraz w hotelu 760 3x (1x w roku) czyszczenie i renowacja środkiem firmy Osmo 3029 Wachspflege, zgodnie ze sposobem użycia zalecanym przez producenta 12 Mycie okien w pałacu i galerii malarstwa 2000 3x (1x w roku) 13 Czyszczenie podłóg marmurowych (łącznie ze schodami) oraz z wapienia szwedzkiego w korpusie głównym pałacu i w skrzydłach pałacowych 480 6x (2x w roku) marmur Morawica – 310 m2, wapień szwedzki – 170 m2 14 Czyszczenie podłóg z płytek ceramicznych, nieszkliwionych w skrzydle płd. w piwnicy 260 9x (2x w roku) niedopuszczalne preparaty akrylowe 15 Impregnacja wraz z przygotowaniem (umyciem) do impregnacji posadzki z cegły w piwnicy korpusu gł. i płytek klinkierowych na klatce schodowej 360 3x (1x w roku) zastosowany obecnie preparat – „Porosol” – cegła 260 m2, płytki – 100 m2 UWAGA! Przy wykonywaniu czynności określonych w poz. 6, 7, 9 i 12 pracownicy muszą posiadać zaświadczenie lekarza medycyny pracy o dopuszczeniu do pracy na wysokości. 3. Przy wykonywaniu usługi sprzątania wewnątrz obiektów MNP, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sprzątania zakupionymi na swój koszt środkami czystości, posiadającymi atesty PIHP, 2) sprzątania przy użyciu sprzętu sprzątającego: odkurzaczami do pracy na sucho i mokro z filtrami, polerkami wysokoobrotowymi, samodzielnymi, samojezdnymi automatami szorująco – zbierająco – suszącymi, 3) dysponowania personelem, wykonującym czynności sprzątania pod nadzorem, 4) przestrzegania przepisów bhp i ppoż. oraz zasad organizacyjno-technicznych obowiązujących w Gmachu Głównym i w Pałacu w Rogalinie, 5) sprzątania w godzinach od 7:30 do 15:30 w poniedziałki (co czwarty poniedziałek) a także w godzinach wieczornych i nocnych – 5 lub 6 razy w roku przed dniem otwarcia wystawy (przy zachowaniu powierzchni określonej w tabeli powyżej, terminy zostaną ustalone faksem lub mailem przez danego kierownika sekcji administracji MNP), 6) każdorazowego przedstawiania Zamawiającemu: a) przed przystąpieniem do czynności sprzątania, imiennego wykazu personelu sprzątającego, b) przed przystąpieniem do mycia okien i świetlików – zaświadczeń lekarza medycyny pracy o dopuszczeniu do pracy na wysokości. 4. Sprzątanie zewnętrzne obejmuje sprzątanie placów i chodników przyległych do następujących Oddziałów: Oddział Powierzchnia w m2 Uwagi Muzeum Etnograficzne 1000 ul. Grobla 25, Poznań Muzeum Sztuk Użytkowych 800 Góra Przemysła 1, Poznań Muzeum Instrumentów Muzycznych 400 Stary Rynek 45/47, Poznań Wielkopolskie Muzeum Wojskowe 380 Stary Rynek 9, Poznań Muzeum Historii m. Poznania (Ratusz) 750 Stary Rynek 1 wraz kamieniczkami przy Starym Rynku 42/43 i ul. Klasztornej 22/23 Gmach Główny 2500 Al. Marcinkowskiego 9, Poznań Łączna powierzchnia placów i ulic podlegających sprzątaniu wynosi 5 830 m2. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości powierzchni placów i chodników (o 1 750 m2) podlegającej sprzątaniu, a tym samym do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu sprzątania, w przypadku przejścia na inny podmiot niż Muzeum Narodowe w Poznaniu prawa własności lub posiadania do nieruchomości, w których znajdują się Muzeum Historii Miasta Poznania (Ratusz) i Muzeum Etnograficzne lub w przypadku objęcia przez inny podmiot jakiegokolwiek innego władztwa nad ww. nieruchomościami. 5. Zakres czynności sprzątania zewnętrznego i częstotliwość ich wykonywania: 1) utrzymanie stałej czystości placów i chodników łącznie z krawężnikami i usuwanie wyrastających traw i chwastów przez 7 dni w tygodniu, niezależnie od pory roku, 2) usuwanie odpadów śnieżnych (godzinę po ustaniu odpadów, a w przypadku opadów ciągłych - likwidowanie na bieżąco), usuwanie oblodzeń i posypywanie śliskich nawierzchni pisakiem, 3) likwidowanie skutków zimy: usuwanie pisaku i jego wywóz na koszt Wykonawcy, natychmiast po ustaniu ujemnych temperatur i warunków zimowych, 4) bieżące usuwanie ptasich odchodów z części elewacji (3 – 5 m2), 5) wywóz zebranych odpadów i śmieci na koszt Wykonawcy, 6) sprzątanie placów i chodników przy użyciu sprzętu i środków czystości zakupionych na koszt Wykonawcy, stosując się do przepisów bhp i ppoż. oraz zasad organizacyjno – technicznych obowiązujących w poszczególnych oddziałach MNP. 6. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości ewentualnego rozszerzenia zamówienia podstawowego o usługę polegającą na dodatkowym, jednokrotnym myciu okien o powierzchni 6 000 m2 w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, po cenie określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 7. Wymagania dotyczące zatrudniania na umowę o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a stawy PZP: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawiązanych ze sprzątaniem na zewnątrz i wewnątrz obiektów Muzeum Narodowego w Poznaniu Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje za niespełnienie wymagań zostały określone we wzorze umowy – Załączniku nr 5 do SIWZ. 8. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 90911200-8 – usługi sprzątania budynków, 90911300-9 – usługi czyszczenia okien, 90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 – usługi odśnieżania, 90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług). 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach