Przetargi.pl
Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych o powierzchni 6 531 m2 oraz utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własnością o powierzchni 22 792 m2

Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. A. Struga 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784750 , fax. 091 577 15 35
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o.
    ul. A. Struga 29 29
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784750, fax. 091 577 15 35
    REGON: 81119296000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych o powierzchni 6 531 m2 oraz utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własnością o powierzchni 22 792 m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych o powierzchni 6 531 m2 oraz utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. i będących ich własnością o powierzchni 22 792 m2 Zakres robot obejmuje następujące czynności, które dotyczą: Śniadeckiego 11 Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku obejmują w szczególności: 1.przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach. 2.codziennie - sprzątanie korytarzy klatki schodowej, świetlicy, oraz tarasów 3.codzienne sprzątanie oraz mycie środkami dezynfekującymi typu np. Domestos lub środkami o podobnym działaniu wc wspólnego i znajdujących się tam urządzeń sanitarnych, glazury i terakoty. 4.raz w tygodniu - mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi, korytarzy znajdujących się na parterze budynku i świetlicy 5.dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi podestów, poręczy, sieni, korytarzy, drzwi kl. schodowych, schodów, parapetów 6.raz w miesiącu konserwacja powierzchni wyłożonych wykładziną PCV i linoleum środkami przeznaczonymi do tego celu np. Plast-Eko,Sidolux lub podobnymi 7.raz w miesiącu mycie tarasów wodą ze środkami myjącymi typu Sidolux lub innymi podobnymi do mycia terakoty, w okresie zimowym przy dodatniej temperaturze 8.raz na kwartał mycie okien i przeszklonych powierzchni środkami do tego przeznaczonymi. 9.dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku. 10.sprzątanie i mycie w budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny zostać zakończone do godz. 13°°. 11.sprzątanie obowiązuje w dni robocze, jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach obejmują w szczególności: 1.codziennie: sprzątanie podwórzy, parkingu, osłon śmietnikowych , drogi wewnętrznej i innych miejsc gromadzenia nieczystości, zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych zieleńców przydomowych. Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w razie wystąpienia opadów ciągłych śnieg powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śnieg powinien być usunięty z tarasów oraz parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowany przy krawędzi chodnika eżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. 2.systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojść, ścieżki rowerowej ,przy krawężnikach oraz opaskach budynku 3.ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew, krzewów wolnostojących oraz żywopłotów, sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, 4.systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. 5.sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem, 6.raz w tygodniu - w okresie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu- w okresie od 01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. 7.do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 8.sprzątanie chodników, latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7°° rano. Nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. 9.wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 10.oprócz obsługi budynków i terenów polegającej na letnim i zimowym utrzymania porządku i czystości, do obowiązków Wykonawcy należy również:: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji, pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców, dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych, rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu, roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat, Śniadeckiego 1A,B,C, Śniadeckiego 3A,B,C, Śniadeckiego 5A,B, Śniadeckiego 2A,B, Tańskiego 8 A,B, Tańskiego 10, A,B, Przedwiośnie79-81-83, Szymanowskiego 56. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków 1.przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu i wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach. 2.codziennie -sprzątanie korytarzy, schodów, kl. schodowych, 3.dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, suszarni, wózkarni 4.dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi ,podestów, poręczy, drzwi klatek schodowych(wspólnego użytku), sieni, korytarzy, schodów. 5.raz na kwartał- sprzątanie strychów 6.dwa razy w roku- na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi lamperii, okien na klatkach schodowych, kloszy oświetlenia na klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 7.sprzątanie oraz mycie musi się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny być zakończone do godz.13.00 natomiast sprzątanie obowiązuje w dni robocze , jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa , Wykonawca zobowiązany jest zleconą usługę wykonać co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne: 1)sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon śmietnikowych, i innych miejsc gromadzenia nieczystości 2)zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych zieleńców przydomowych .Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego 3)sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła , innych przedmiotów zagrażającemu bezpieczeństwu użytkowników 4)w warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów 5)systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci 6)sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów a w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypanie piaskiem 7)w razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika, 8)jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska 9)raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystość stałych - dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi 10)likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz opaskach budynków 11)ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów( za wyjątkiem Śniadeckiego 1a,b,c, Śniadeckiego 3a,b w okresie od stycznia 2010 do 31 lipca 2010 oraz Śniadeckiego 5a,b w okresie od stycznia 2010 do 31 grudnia 2011r 12)sprzątanie latem chodników i parkingów Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników , parkingów i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7.00 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi 13)zgłaszanie na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. 14)do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 15)wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. 16)oprócz obsługi budynków i terenów polegających na letnim i zimowym utrzymaniu porządku i czystości do obowiązków Wykonawcy należy również: informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w wykryciu sprawców dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody. Budynek Śniadeckiego 5 a,b przewiduje się, iż zostanie przyjęty do eksploatacji na przełomie stycznia i lutego 2010 r. i od tego momentu będzie objęty pełnym zakresem wykonywania usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 7 000,00 zł W jednej lub kilku następujących formach: Gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust.6 pkt 5 Pzp Pieniądzu Wadium w poręczeniach lub gwarancjach musi obejmować okres związania ofertą Gwarancje lub poręczenia w formie oryginału należy załączyć do oferty. Gwarancje i poręczenia winny zawierać określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę wykonawcy, zamawiającego, wysokość gwarantowanej lub poręczanej kwoty wadium, termin ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności, na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach utraty wadium określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz wyszczególniać poniższe okoliczności w jakich zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami: Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. Pzp lub pełnomocnictw, Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy. Wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć najpóźniej w dniu 14.12.2009 r. na rachunek zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Stargard Szczeciński nr 10 1240 3901 1111 0000 4220 4466 i opisywać odpowiednio: -Wadium przetarg sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych i i utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych-
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. u Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: 1.Wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie przez to sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych i przylegających do nich terenów zewnętrznych o łącznej wartości usług w ciągu każdego miesiąca na kwotę co najmniej 9 500,00 zł brutto i łącznej powierzchni sprzątanej co najmniej 30 000,00 m2 z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane należycie ( np. faktury wraz z referencjami lub umowy wraz z referencjami) 2.Wykażą się średniomiesięcznym zatrudnieniem na poziomie co najmniej 5 osób w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dla których odprowadzane są składki ZUS c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. A szczególności wykażą że: 1.osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie , łączny przychód ze sprzedaży netto w wysokości min. 450 000,00 zł i nie przynoszą strat nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, oraz oświadczeniem (załącznik nr 2) że: spełnia warunki określonych w art. 22 ust. 1 u Pzp , zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę ( konsorcjum) Uwaga ! Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w szczególności do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, aktualne (wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wykaz robot zgodnie . wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie ( np. faktury wraz z referencjami lub umowy wraz z referencjami) - zał. nr 4, .informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych - zał. 3 Sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. . Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach