Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. Potulicka 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108 , fax. 91 488 74 95
- Data zamieszczenia: 2015-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie
ul. Potulicka 2 2
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108, fax. 91 488 74 95 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie 1. Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w nieruchomościach (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Część I: Stargard Szczeciński Część II: Koszalin, Część III: Szczecin, Część IV: Świnoujście, Część V: Nadarzyce, Wałcz, Mirosławiec, Oleszno, Część VI: Kołobrzeg, Część VII: Świdwin Adresy nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia wymienione są w załączniku nr 7 do SIWZ 2) Zadanie 2. Usługi związane z utrzymaniem porządku i czystości, zlecane do realizacji według bieżących potrzeb Zamawiającego, na terenach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Część I: Stargard Szczeciński, Goleniów, Choszczno Część II: Koszalin, Rosnowo Część III: Szczecin, Część IV: Świnoujście, Dziwnów, Kołczewo Część V: Nadarzyce, Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno, Głębokie, Część VI: Kołobrzeg, Mrzeżyno, Gryfice, Jaromin Część VII: Świdwin Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni oraz zakres prac do utrzymania porządku i czystości zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: 1) Zadanie 1. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku obejmują: a) utrzymanie w ciągłej czystości poprzez zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń pralni, suszarni, wózkami i innych pomieszczeń ogólnodostępnych, b) mycie wodą z proszkiem, płynem lub mydłem podestów, biegów stopni na klatkach schodowych, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, c) mycie lamperii na klatkach schodowych i w pralniach, nie rzadziej niż l raz w miesiącu, d) mycie barierek, poręczy wraz ze słupkami, grzejników, drzwi wejściowych do klatek schodowych, nie rzadziej niż l raz w tygodniu, e) mycie okien, kloszy oświetleniowych na klatkach schodowych, w pralniach, suszarniach i korytarzach piwnicznych, l raz na kwartał, f) w przypadku silnych zabrudzeń klatek schodowych mycie winno odbywać się na bieżąco, g) usuwanie zgromadzonych nieczystości, mebli z piwnic do miejsc do tego przeznaczonych, h) sprzątanie daszków nad wejściami do budynków według potrzeb, i) w przypadku zgromadzenia nieczystości wokół różnego rodzaju pojemników, zbieranie ich do pojemników, w razie potrzeby workowanie nieczystości, j) usuwanie z budynków plakatów, reklam i ogłoszeń wywieszanych bez zgody Zamawiającego, k) czynności związane z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją wewnątrz budynku oraz na terenie przyległym 2 razy w roku. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynków - tereny zewnętrzne: a) codziennie sprzątanie chodników, ulic, podwórzy, dróg osiedlowych, dojść do osłon śmietnikowych, b) w miarę potrzeb, w sezonie letnim, zmywanie chodników, c) w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych, workowanie i ich wywiezienie d) w okresie zimowym utrzymanie terenów w należytym i bezpiecznym stanie, e) codzienne sprzątanie osłon śmietnikowych wraz z dezynfekcją 2 razy w miesiącu, f) składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci i w miejscach do tego przeznaczonych (osłony śmietnikowe), a w razie potrzeby workowanie ich, g) w sezonie zimowym oczyszczanie z lodu, śniegu i błota jezdni na drogach osiedlowych, z parkingów, chodników, hydrantów pożarowych (aby były widoczne), dojść do budynków i pojemników na nieczystości oraz wpustów ulicznych wraz z układaniem śniegu w pryzmy w sposób umożliwiający spływ wody w czasie odwilży, a w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco, h) posypywanie piaskiem powierzchni dróg i chodników w czasie gołoledzi i po opadach- czynności te winny być wykonywane w sposób ciągły przy ciągłych opadach śniegu lub gołoledzi, i) czyszczenie krawężników i chodników z przerastającej darniny w miejscach wskazanych przez administrację, j) usuwanie śniegu oraz sopli z dachów (w razie konieczności użycia podnośnika, koszt podnośnika pokrywa Zamawiający, po uprzedniej akceptacji kosztów). k) stała konserwacja trawników: sprzątanie z porozrzucanych nieczystości typu śmieci, papiery, w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych, przekopywanie miejsc wydeptanych z wysiewem traw i nawożeniem mineralnym w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku), nawiezienie ziemi urodzajnej z jej rozplanowaniem i wałowaniem - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją, koszenie trawników (ilość koszeń uzależniona od warunków pogodowych i potrzeb), nie rzadziej niż 4 razy w sezonie, po uzgodnieniu z administracją, grabienie sukcesywnie skoszonej trawy z wywozem na wysypisko, nawożenie mineralne trawników - jeden raz w sezonie, rekultywacja trawników - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku), l) podlewanie terenów zielonych (w miarę potrzeb) m) stała konserwacja żywopłotów: nawożenie mineralne - jeden raz w sezonie, odmładzanie żywopłotów, dosadzanie - 1 raz w roku w uzgodnieniu z administracją (max. 10 % w linii nasadzeń w ciągu roku), przecinanie i formowanie żywopłotów, w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją - nie rzadziej niż 2 razy w roku, n) stała konserwacja drzew i krzewów, o) pielenie oraz wykonanie misek do podlewania (min. 2 razy w okresie letnim), p) prace sanitarne w koronach drzew - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją, q) podlewanie - w miarę potrzeb (dotyczy drzew i krzewów młodocianych), r) uzupełnianie brakujących ochron krzewów i drzew oraz palikowanie i zabezpieczanie w miarę potrzeb, s) wywóz gałęzi po przycince krzewów i drzew. t) stała konserwacja kwietników i różanek (odmładzanie nasadzeń kwietników i różanek według uzgodnień z administracją), u) wywóz starego piasku z piaskownic, nawiezienie świeżego w uzgodnieniu z Zamawiającym przynajmniej 3 razy w roku (koszt piasku oraz jego dowóz pokrywa Zamawiający po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu kosztów). Prace ogólne: a) wykonanie stałego nadzoru nad stanem użytkowo-technicznym budynków i terenów przyległych, b) bieżące zgłaszanie zauważonych usterek, c) zawiadamianie o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez lokatorów Regulaminu Porządku Domowego, d) dostarczanie lokatorom wszelkiego rodzaju informacji, zawiadomień o zmianie wysokości opłat czynszowych oraz wywieszanie ogłoszeń w terminach określonych przez Zamawiającego, e) zobowiązanie się do nieprzetwarzania (udostępniania) osobom trzecim danych zawartych w korespondencji doręczanej przez pracowników Wykonawcy lokatorom w obsługiwanym rejonie, f) zapoznanie się z postanowieniami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - w szczególności art. 51 o odpowiedzialności za naruszanie postanowień tej ustawy, g) zapoznanie się ze sposobem zawiadamiania poszczególnych służb w przypadku wystąpienia zagrożeń oraz z obowiązującymi przepisami p.poż, BHP itp., h) wykonanie zleceń prac zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zapewnieniem bezpieczeństwa BHP i p.poż, i) wywieszanie flag dostarczonych przez Zamawiającego na budynkach i w terminach podanych przez Zamawiającego, j) zawiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych faktach niewykonania usługi przez firmę wywożącą odpady komunalne oraz zgłaszanie faktów kradzieży, dewastacji i podpaleń pojemników na odpady komunalne. 2) Zadanie 2 . Szczegółowe zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów, według bieżących potrzeb Zamawiającego: tereny zielone niezabudowane - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zagrabianie liści, wywożenie zebranych śmieci na składowisko, koszenie trawy - koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy na składowisko, odśnieżenie chodników w okresie zimowym - usuwanie śniegu z chodników, posypanie piaskiem. tereny utwardzone - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zamiatanie, wywożenie zebranych śmieci na składowisko, Wykonawca będzie wykonywał ww. usługi w miarę potrzeb Zamawiającego, na osobno udzielane zlecenia. Zamawiający zastrzega, iż nie wszystkie tereny wyszczególnione w załączniku nr 8 mogą być zlecane do sprzątania i uzależnia to od faktycznych potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
Dodano: 2016-06-16 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiektach Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. 70-784 Szczecin ul. A. Struga 10 w okresie 36 miesięcy przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości. Znak sprawy: ZP/3/2016.
Dodano: 2016-04-18 - Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
Dodano: 2016-04-13 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiektach Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. 70-784 Szczecin ul. A. Struga 10 na okres od 01.06.2016 r. do 31.05.2019 r. przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości.
Dodano: 2016-03-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach wchodzących w skład zasobu Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Dodano: 2016-03-03 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWEJ W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO w SZCZECINIE
Dodano: 2015-11-17 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno -porządkowego części wspólnych oraz terenów zewnętrznych w zarządzanych przez zamawiającego budynkach przychodni lekarskich położonych w Koszalinie przy: - Al. Monte Cassino 13 - ulicy Kościuszki 7 - ulicy Św. Wojciecha 1 - ulicy Kolejowej 71
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz ich otoczeniu wraz z utrzymaniem terenów zielonych w obiektach ZOS Sp. z o.o. położonych przy ul Jedności 4, ul. Głowackiego 3-5 oraz ul. Orląt Lwowskich 26 w Koszalinie
Dodano: 2015-10-15 - Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie
Dodano: 2015-06-23 - Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych i socjalnych, nieruchomości należących do Zamawiającego - 13 zadań
Dodano: 2014-12-09