Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWEJ W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO w SZCZECINIE

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWEJ W OBIEKTACH ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO w SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania, utrzymania w ciągłej czystości obiektów, terenu wokół budynków wraz z obsługą szatni Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (ZUT). Obiekty położone są na terenie Szczecina oraz w ośrodkach wypoczynkowych (OW) Zamawiającego położonych w Dziwnowie i Łukęcinie (województwo zachodniopomorskie). 2.Pod pojęciem kompleksowej usługi porządkowo, czystościowej rozumie się: 1) całościowe utrzymanie czystości w sposób ciągły, sprawny i terminowy, 2) profesjonalne sprzątanie bieżące i okresowe, 3) stosowanie własnych profesjonalnych maszyn, urządzeń oraz środków czystości, 4) zobowiązanie Wykonawcy do sprzątania wyznaczonych pomieszczeń pod kontrolą osób odpowiedzialnych na co dzień za te pomieszczenia, w godzinach dopasowanych do charakterystyki ich pracy. Wykonawca dołoży starań do zaangażowania osób, które na stałe będą wykonywały usługę sprzątania w w/w pomieszczeniach. 5) zobowiązanie Wykonawcy do informowania Zamawiającego o zauważonych ubytkach wadach w czyszczonych pomieszczeniach oraz innych zaobserwowanych nieprawidłowościach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 (wyodrębnione zadanie 1 i 2) SIWZ. W Załączniku nr 1 wskazany jest zakres czynności w ramach usług sprzątania i obsługi szatni w obiektach ZUT zlokalizowanych na terenie Szczecina. W Załączniku nr 2 wskazany jest zakres czynności w ośrodkach wypoczynkowych zlokalizowanych w Dziwnowie i Łukęcinie. 4. Zamawiający na potrzeby wykonania zamówienia udostępni Wykonawcy wskazane w obiektach pomieszczenia. Środki do utrzymania czystości oraz prowadzenia dezynfekcji i konserwacji powierzchni zapewnia Wykonawca. Materiały eksploatacyjne takie jak mydło, papier toaletowy i ręczniki zapewni wykonawca i muszą być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego. 5. Zamawiający, podaje, iż wewnętrzna powierzchnia sprzątania budynków w zadaniu 1 wynosi odpowiednio: 1) Campus nr 2 ul. Wernyhory przy ul. Janickiego 33 ok. 60 m2 2) Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej (Nowa Chemia) al. Piastów 42 ok. 1000 m2 3) Centrum Dydaktyczno - Badawcze Nanotechnologii al. Piastów 45 ok. 9460,89 m2 4) Regionalne Centrum innowacji i Transferu Technologii ul. Jagiellońska 20-21 ok. 4534,12 m2 5) Rektorat Al. Piastów - ok. 2 205 m2 6) Wydział Elektryczny ul. Sikorskiego 37 ok. 3 817 m2 - dodatkowo w obiekcie wymagana obsługa szatni 7) Wydział Informatyki ul. Żołnierska 52 ok. 2 000 m2 w obiekcie wymagana obsługa szatni i sprzątanie w soboty i niedziele w terminach zajęć studiów zaocznych 8) Wydział Informatyki ul. Żołnierska 49 ok. 1 900 m2 w obiekcie wymagana obsługa szatni i sprzątanie w soboty i niedziele w terminach zajęć studiów zaocznych 9) Budynek Jednostek Międzywydziałowych al. Piastów 48 - ok. 3000 m2 sprzątanie w soboty i niedziele w terminach zajęć studiów zaocznych 6. Zamawiający, podaje, iż wewnętrzna powierzchnia sprzątania budynków w zadaniu 2 wynosi odpowiednio: 1) Ośrodek Wypoczynkowy w Łukęcinie ul. Uzdrowiskowa 1 - ok. 814 m2 2) Ośrodek Wypoczynkowy w Dziwnowie ul. Kościelna 35, 35a, 10 - ok. 1064,69 m2 7. Zamawiający udostępni nieodpłatnie do realizacji zamówienia 1) energię elektryczną, 2) ciepłą i zimną wodę, 3) pomieszczenie dla pracowników, pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości. 8. Do obowiązków Wykonawcy wchodzących w zakres zamówienia należy zapewnienie na potrzeby jego należytego wykonania personelu wykonawczego (osób) o odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu. 9. Szczegółowo, zakres świadczeń składających się na przedmiot zamówienia, a także oczekiwane przez Zamawiającego warunki i sposób ich wykonania, w tym oczekiwany standard świadczenia usług sprzątania w obiektach ZUT stanowiących przedmiot zamówienia, jak też oczekiwany poziom wiedzy i doświadczenia osób Wykonawcy do ich wykonywania podaje Wzór Umowy - dział XVI SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie Zamawiającemu w zakresie Zadania 1 wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) Gwarancjach bankowych; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 5) W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A III Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 Kod SWIFT Zamawiającego: WBK PPLPP 3. Ostatecznym terminem wniesienia wadium Zamawiającemu jest termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (termin określony w dziale XII SIWZ). Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu (dział XIII SIWZ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesienie z chwilą uznania rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5) niniejszego działu. 5. Treść uprawnień Zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego działu musi wskazywać na niniejsze postępowanie i umożliwiać spieniężenie wadium na pełną kwotę, bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, przy zajściu okoliczności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu. Jeżeli dokumenty wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1) - 4) niniejszego działu sporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Zaleca się przedstawienie tłumaczenia z poświadczeniem wykonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana wezwany do zawarcia Umowy o zamówienie odmówi podpisania tej umowy na warunkach określonych w jego ofercie lub zawarcie z nim takiej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 7. Niezależnie od postanowień ust. 6 niniejszego działu, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie i w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP 8. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 6 i 7 niniejszego działu, Zamawiający zwróci Wykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a., 2 i 4 ustawy PZP. 9. Postanowienia powyższe niniejszego działu będą miały zastosowanie również w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, z tym, że termin do wniesienia wadium określi Zamawiający w żądaniu do ponownego wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie osoby bezrobotnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl/przetargi/usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach