Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010. 1)Zamówienie obejmuje swoim zakresem drogi powiatowe położone w powiecie koszalińskim: Odśnieżanie i likwidację śliskości na drogach powiatowych sprzętem lekkim Zadanie nr 1 - REJON PAS NADMORSKI 1. 0354Z Pleśna - Śmiechów - Gąski - Mielno 15,2, 2. 0394Z Gąski - Dworek 4,0, 3. 0356Z Sarbinowo - Będzino (od pętli autobusowej w Sarbinowie) 6,1, 4. 0355Z Chłopy - Zagaje - Kazimierz 5,1, 5. 0353Z Łasin- Łopienica ( odc. Od drogi 11 do Łopienicy) 1,0, Ogółem: 34,4 2) Odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych wykonywane będą sprzętem lekkim będącym w posiadaniu Wykonawców lub sprzętem użyczonym Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy - według załącznika nr 6 a SIWZ. Piaskarki będące w posiadaniu Wykonawcy muszą posiadać ładowność min. 5 ton. Pług boczny powinien mieć szerokość min. 3 m. 3) Zamawiający może użyczyć Wykonawcy następujący sprzęt: a) Zadanie nr 1: Piaskarka P-1 szt.1, pług boczny szt. 1 4) Wymagany sprzęt do realizacji poszczególnych zadań(samochód wyposażony w pług i piaskarkę lub inny sprzęt samobieżny osiągający prędkość min. 30 km/h, wyposażony w pług i piaskarkę ): Zadanie Nr 1 - minimum jedna jednostka sprzętowa z pługiem i piaskarką 5) Materiały do likwidacji śliskości (piasek, mieszankę solno - piaskową) zabezpieczy Zamawiający, który dostarczy je do miejsca składowania wskazanego przez Wykonawcę. 6) Rozliczenie zużytej mieszanki będzie następować co miesiąc na podstawie kart pracy sprzętu ( ilość sypań x m? drogi x norma = ilość zużytych ton). 7) Warunki techniczne obowiązujące przy realizacji usług w zakresie zimowego utrzymania dróg określone są w załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 8) W imieniu Zamawiającego nadzór nad odśnieżaniem i likwidacją śliskości na drogach powiatowych pełnił będzie Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249513101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 3) Wykaz jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - Załącznik Nr 3 4) Wykaz kierowców którzy będą wykonywali zamówienie publiczne - Załącznik Nr 4. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień złożenia wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( jeżeli ubezpieczenie obowiązuje krócej niż do daty obowiązywania zamówienia tj. 30.04.2010 , należy do polisy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca przedłuży polisę przynajmniej o okres związania umową). 6) Formularz ofertowy- Załącznik nr 5 7) Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, c) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d) Każdy Wykonawca Odrębnie ma obowiązek oświadczyć , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach