Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4995600 , fax. 033 4995652
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Karola Miarki 11 11
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4995600, fax. 033 4995652
    REGON: 07081057500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białe przy ulicy K. Miarki 11 oraz 1 Maja 17a, wg zamieszczonego niżej wykazu: MOPS - K. Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 300,11 m2 Powierzchnia okien: 230,00 m2 Sprzątanie codzienne: 785,30 m2 Sprzątanie co drugi dzień: 514,81 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych na I piętrze oraz w sekretariacie i gabinetach dyrekcji (III piętro) oraz w pawilonie B, co drugi dzień odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze oraz w pawilonie A na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. MOPS - 1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług obejmuje: codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych, codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych, codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych, codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, na bieżąco zakup, dostarczanie i uzupełnianie mydła w dozownikach, dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, na bieżąco zakup środków czystości. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach udostępnionych do sprzątania. 3. Wykonawca zapewnia środki chemiczne i sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi. Sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, a środki chemiczne nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - warunkiem przystąpienia Wykonawcy do niniejszego postępowania jest zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi zbliżonej do przedmiotu niniejszego zamówienia. Za usługę zbliżoną do przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający będzie uważał usługę trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, której roczna wartość brutto wyniosła co najmniej 100 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3. 4. Zaakceptowany wzór umowy na sprzątanie pomieszczeń biurowych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług (co najmniej jednej usługi) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 5. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach