Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne, świadczone w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. w obiektach GDDKiA Oddział w Opolu, zlokalizowanych na terenie woj. Opolskiego z podziałem na 5 części

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45085 Opole, ul. Niedziałkowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6
    45085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne, świadczone w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. w obiektach GDDKiA Oddział w Opolu, zlokalizowanych na terenie woj. Opolskiego z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych oraz usługi konserwacyjne w obiektach GDDKiA Oddział w Opolu, w okresie 01.01.2019r. – 31.12.2019r. w n/w asortymentach: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i zaplecza w obiektach Zamawiającego, - sprzątanie terenów zewnętrznych w obiektach Zamawiającego. - świadczenie usług konserwacyjnych (drobne naprawy) w siedzibie Zamawiającego w podziale na 5 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części, dla których składana jest oferta w wysokości: - część nr 1: 1 000,00 zł - część nr 2: 700,00 zł - część nr 3: 600,00 zł - część nr 4: 2 600,00 zł - część nr 5: 2 600,00 zł 2. Wadium w ramach danej części zamówienia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające , że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów ( np. w formie zobowiązania , o którym mowa w pkt 10.2. IDW) , w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Aktualny certyfikat (zaświadczenie) wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości potwierdzający stosowanie przez wykonawcę i podwykonawcę (o ile wykonawca zamierza podzlecić podwykonawcy realizację którejś części) systemów zarządzania jakością w zakresie usług utrzymania czystości, wysoką jakość stosowanych technologii oraz zatrudnienie przeszkolonego personelu (np. certyfikaty ISO) - o ile posiada.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach