Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa 7/12
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4182851 , fax. 091 4185218
- Data zamieszczenia: 2011-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Wincentego Witosa 7/12 7/12
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4182851, fax. 091 4185218
REGON: 81120132800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3 ust. 1 pkt. 5a Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólna powierzchnia do sprzątania - 574,50 m2 w tym: a) budynek biurowy - 288,74 m2 obejmujący: - korytarz (terakota , wycieraczka dywanowa) - 39,10 m2 - 16 pokoi ( w tym:: 7 pokoi wykładzina + terakota, 9 pokoi wykładzina) - 244,26 m2 - toaletę (glazura, terakota) - 5,38 m2 b) budynek socjalny - 285,76 m2 obejmujący : - 2 świetlice (terakota)- 110,01 m2 - 2 zaplecza kuchenne (terakota)- 34,76 m2 - 2 toalety (glazura, terakota)- 5,59 m2 - korytarz (dotyczy kl. schodowej, terakota) : parter - 75,41 m2 piętro - 30,65 m2 - kl. schodowa ( schody, terakota płytki) - 29,34 m2 - powierzchnie oszklone (ogółem): okna otwierane i uchylne - 92,27 m2 okna nieotwieralne - 11,44 m2 ścianki oszklone - 18,23 m2 - wykaz drzwi i okien w sztukach (ogółem): okna - 23 (swie +kuch)+ 22 biuro ( wc +sek) + 2 kl sch drzwi wewnętrzne oszklone - 9 szt. drzwi wewnętrzne pełne -15 szt. drzwi wewnętrzne drewniane otwierane ( wykorzystywane do podziału świetlic) - 1 szt. drzwi wewnętrzne wahadłowe - 1 szt. ścianka częściowo oszklona - 1 szt. ścianki oszklone - 7 szt. drzwi zewnętrzne szklone - 3 szt. drzwi zewnętrzne pełne -1 szt. 3.3.2.1 Budynek biurowy. Czynności wykonywane 1 x dziennie i w miarę potrzeb: 1. odkurzanie powierzchni podłóg ( wykładziny i płytki), 2. zamiatanie podłóg (terakota), 3. zmywanie powierzchni podłóg (terakota), 4. utrzymanie czystości zewnętrznych powierzchni mebli, ścieranie kurzu z blatów biurek, półek, stołów, parapetów (wewnętrznych) i szaf biurowych, listew ściennych, 5. odkurzanie mebli tapicerowanych, przecieranie krzeseł i krzeseł skóropodobnych, 6. wycieranie aparatów telefonicznych, ksero, drukarek i niszczarek, 7. opróżnianie koszy o pojemności do 35 l - szt.21 i pojemników niszczarek o pojemności do 60 l. - szt.3, wymiana worków foliowych 8. wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego (do zewnętrznych pojemników na odpady) 9. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - ( w miarę potrzeb) 10. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi wszystkich drzwi ( w tym częściowo przeszklonej ścianki), klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - (w miarę potrzeb) 11. czyszczenie włączników oświetlenia ( w miarę potrzeb) 12. mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń higieniczno -sanitarnych- toaleta: usuwanie rdzy, kamienia i zacieków ( sedes i deska sedesowa, umywalka i armatura, czyszczenie glazury, mycie i dezynfekowanie powierzchni podłogowej , 13. czyszczenie luster, Czynności wykonywane cyklicznie: 1. wycierania na mokro grzejników - 1 x miesiącu 2. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami, parapetami zewnętrznymi i żaluzjami - 1 x na pół roku 3. mycie kloszy sufitowych - 1 x na pół roku 3.3.2.2 Budynek socjalny. Czynności wykonywane 1 x w tygodniu i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. A) Świetlice: 1. odkurzanie zamiatanie całej powierzchni podłóg 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 2. zmywanie powierzchni podłóg 1 x w tygodnie ( w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 3. czyszczenie blatów stołów, parapetów wewnętrznych 1 x w tygodnie (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 4. odkurzanie mebli tapicerowanych ( wypoczynek, krzesła), przecieranie krzeseł skóropodobnych - 1 x w tygodnie (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 5. mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno-sanitarnych w toaletach 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 6. mycie płytek podłogowych w toaletach 1 x w tygodniu (w okresie od lutego do 31 marca ), i według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, 7. czyszczenie glazury w toaletach według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego 8. czyszczenie luster, 9. sprzątanie w pomieszczeniach kuchennych ( tj. odkurzanie(zmiatanie) i zmywanie podłóg, mycie blatów, zlewów i armatury, oraz urządzeń kuchennych) - według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego 10. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi (wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych metalowych), klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - w miarę potrzeb 11. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - w miarę potrzeb Czynności wykonywane cyklicznie: 1. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami i parapetami zewnętrznymi - 2 x w roku B) klatka schodowa: Czynności wykonywane codziennie i w miarę potrzeb: 1. zamiatanie i mycie podłóg (terakota), 2. zmywanie podłóg, 3. zamiatanie i mycie progu zewnętrznego ( płytki mrozoodporne) 4. czyszczenie balustrady chromowanej, 5. omiatanie pajęczyn z sufitów i ścian - ( w miarę potrzeb) 6. mycie powierzchni drzwi, klamek (do archiwum) - w miarę potrzeb, 7. mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi (zewnętrzne i wewnętrzne), klamek, szyb -w miarę potrzeb, 8. czyszczenie parapetów wewnętrznych Czynności wykonywane cyklicznie: 1. mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami i parapetami zewnętrznymi - 2 x w roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.goleniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doczyszczanie jednorazowe pomieszczeń w SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - usługi sprzątania obiektów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach gminnych
Dodano: 2016-07-07 - PN-17/16 Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z usługami w zakresie pomocy przy pacjentach i transportu wewnętrznego w budynku nr 4, w którym znajduje się Oddział Radioterapii oraz kompleksowe utrzymanie czystości na parterze i w piwnicy budynku nr 8 Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi,
Dodano: 2016-06-02 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie
Dodano: 2016-04-14 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE I UL. JAGIELLOŃCZYKA 13 W GORZOWIE WLKP. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI CHODNIKÓW, DRÓG I PLACÓW ORAZ PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH NA POSESJI SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE
Dodano: 2016-04-08 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków
Dodano: 2016-03-18 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42, ul. Limanowskiego 1, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
Dodano: 2016-03-04 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie i Koszalinie oraz terenów do nich przyległych
Dodano: 2016-02-29 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.
Dodano: 2016-02-03