Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW Żołędowo w 2010r. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 /budynek administracyjny + portiernia/, - powierzchnia mycia szyb - 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych - 75 m2, - powierzchnia czyszczenia żaluzji - 45 m2. 3. Rodzaj czynności: a) odkurzanie całej powierzchni podłóg - 1 x dziennie, b) zmywanie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu, paneli podłogowych - 1 x dziennie, c) czyszczenie blatów biurek, stołów, parapetów i szaf biurowych - 1 x dziennie, d) wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki - 1 x dziennie, e) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarki - 1 x dziennie, f) usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian - 1 x dziennie, g) mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych w łazienkach - 1 x dziennie, h) mycie wszystkich drzwi, klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach - 1 x w tygodniu, i) mycie z użyciem detergentu płytek ceramicznych w toaletach - 1 x w tygodniu, j) wycieranie na mokro grzejników - 1 x w tygodniu, k) czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących - 1 x w tygodniu, l) odkurzanie tapicerki meblowej - 1 x w tygodniu, ł) mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami - 1 x na kwartał, m)czyszczenie żaluzji okiennych - 1 x na kwartał, n) mycie lamp i kloszy sufitowych - 1 x w roku, o) czyszczenie tapicerki meblowej - 2 x w roku. 4. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Zamawiający. 5. Godziny wykonywania pracy: -poniedziałek od godziny 15:00 do godziny 20:00, -wtorek od godziny 15:00 do godziny 20:00, -środa od godziny 15:00 do godziny 20:00, -czwartek od godziny 15:00 do godziny 20:00, -piątek od godziny 14:45 do godziny 19:45 w celu wydania środków czystości oraz przekazania uwag dot. pracy. 6. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne i pozakręcać krany. 7. Zabrania się wprowadzania na teren firmy osób obcych. 8. Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego. 9.Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich obowiązków. 10. Wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Prowadzenie działalności gospodarczej; 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat; 4. Osoby i podmioty, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia: - 1 osoba do bezpośredniego wykonania usługi, - 1 osoba pełniąca nadzór i kontrolę nad wykonanymi usługami; 5. Wymagane informacje należy podać za okres ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 6. Doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 7. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia); 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (oryginał lub kserokopia); 4. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5. Wykaz informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie; 6. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał usługi o powierzchni sprzątania 300 m2 w ramach jednej umowy; 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach