Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich oraz dokonywanie okresowej kontroli wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o. o. w Gniewkowie

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3558451
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 9 9
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3558451
    REGON: 34034868800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.- własność samorzadowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich oraz dokonywanie okresowej kontroli wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o. o. w Gniewkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług kominiarskich obejmuje: a) dokonywanie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994, Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 89 z 1994r. ze zm.), b) czyszczenie przewodów kominowych: dymowych spalinowych i wentylacyjnych w parciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 3 listopada 1992 r. (Dz. U. Nr 92 z 1992 r. ze zm.), c) dokonywanie okresowej kontroli wewnętrznej instalacji gazowej od kurka głównego do przyborów. 3.1. Prace należy wykonać zgodnie ze szczegółowym zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5 (wykaz budynków). Załącznik nr 6 (wykaz Wspólnot Mieszkaniowych) 3.2. Ilość wykazanych budynków, obiektów, lokali może ulęgać zmianie w trakcie trwania umowy. 4. Wymagania wobec Wykonawców: a) czas reakcji - do 2 godzin od momentu zgłoszenia (dni powszednie), b) do 3 godzin od momentu zgłoszenia (niedziele i święta), c) zapewnienie bezpieczeństwa dla zdrowia i życia ludzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) min.1 telefon stacjonarny, czynny całą dobę 74.72.40.00 - 0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty, następujących oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności - 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług kominiarskich, c) uprawnienia w zakresie wykonywania przeglądów gazowych, d) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, e) oświadczenie Wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. f) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z treścią umów oraz ich akceptacji 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- minimum 3 referencje - zał. nr 2 do swiz. 1.2.Wypełnione następujące załączniki: a) Formularz ofertowy Wykonawcy -zał. nr 1 do siwz, b) oświadczenie z art.22 ustawy Pzp - zał. nr 3 do swiz. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgniewkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach