Przetargi.pl
Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Konstancjewo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6832212, 6832640 , fax. 056 6832465
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
    Konstancjewo
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6832212, 6832640, fax. 056 6832465
    REGON: 87053002328001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_golub_dobrzyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład zadania wchodzi: A) Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń - Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni a w szczególności czyszczenie powierzchni podłogowych, czyszczenie i wycieranie metodą półsuchą kurzu i polerowanie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp., wycieranie na sucho powierzchni zewnętrznych, sprzętów elektronicznych (monitory komp., drukarki, telefony itp.), porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki na śmieci, wyniesienie śmieci do kontenera zamawiającego, wymiana worków w miarę potrzeb, mycie otworów okiennych (szyb) i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz (polegające na tym iż technika mycia winna być do-stosowana do rodzaju okien). W tym: 1. Codziennie: a) zamiatanie bezpyłowe i sprzątanie na mokro podłóg twardych: 288,50 m2, w tym panele podłogowe 198,29 m2, glazura 71,35 m2 ( korytarze i klatki schodowe wew.), glazura 18,86 m2 (toalety), b) mycie i dezynfekcja toalet środkami zapachowo-dezynfekującymi, posiadające atest PZH (lub inny równoważny, który będzie potwierdzał, iż wyrób, podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko), o przyjemnym zapachu: 4 łazienki, a w tym 4 umywalek, 4 sedesy, 2 pisuary, 2 zlewozmywaki (urządzenia sanitarne, glazura, drzwi, armatura, lustra), c) opróżnianie koszy i wyniesienie śmieci do kontenera Zamawiającego, wymiana worków na śmieci: 20 szt., d) bieżące mycie powierzchni drzwi - 26 szt., poręczy chromowanych, e) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych: 20 pom., f) uzupełnianie wkładów higienicznych (mydło w płynie do dozowników 4 szt., papier toaletowy 4 szt. do zużycia, kostki sedesowe 4 szt. na okres do zużycia) - wliczone w cenę usługi, g) po zakończeniu sprzątania: zamyka pomieszczenia, klucze zawiesza w skrzynce na klucze, zamyka skrzynkę, klucz przechowuje osoba sprzątająca, załącza sygnalizację alarmową na stan czuwania, sprawdza, czy zamknięte są okna w pomieszczeniach. 2. Okresowo: a) mycie okien drewnianych uchylnych do wewnątrz szt. 43 , w tym 4 łazienkowe, 8 nietypowych, pozostałe 2,10 x 1,40 m oraz pranie firan (27 szt.), 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (wliczone w cenę usługi), b) czyszczenie żaluzji szt. 51 - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (wliczone w cenę usługi), c) sprzątanie w każdy ostatni w tygodniu dzień roboczy od godz. 14.00 do godz. 15.15 pomieszczeń kasy nadleśnictwa, pomieszczenia serwera, kancelarii tajnej oraz pokoju straży leśnej (panele podłogowe - 33,28 m2), d) sprzątanie archiwum i piwnicy (244,84 m2) w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, e) przygotowanie sali konferencyjnej (50,41 m2) do narad i okazjonalnych spotkań, uzależnione od częstotliwości jej użytkowania przez Zleceniodawcę ale nie częściej niż 4 razy w miesiącu, f) przygotowanie pokoi gościnnych (3 szt.) do pobytu gości oraz sprzątanie uprzednio wymienionych pokoi po ich opuszczeniu uzależnione od częstotliwości ich użytkowania, ale nie częściej niż 4 razy w miesiącu, g) przygotowanie domku letniskowego w Koninie (Elgiszewo 87-408 Ciechocin) do sezonu turystycznego (początek czerwca) oraz sprzątnięcie go po sezonie turystycznym (koniec września), h) terminy zdarzeń wymienionych w pkt a-g należy każdorazowo uzgadniać z sekretarzem nadleśnictwa. B)Utrzymanie terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń: Wykaz prac do wykonania w okresie całego roku wokół siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń według aktualnych potrzeb: a) Strzyżenie trawników - 0,14 ha, b) Formowanie istniejących żywopłotów - 150 mb., c)Podlewanie w okresach suszy - 0,14 ha, d) Nawożenie nawozami dostarczonymi przez Zamawiającego - 0,14 ha, e) Utrzymanie w należytym porządku terenu wokół siedziby nadleśnictwa (grabienie trawników, porządkowanie parkingu, chodników itp.) - 2,28 ha, f) W okresie zimowym odśnieżanie parkingu i chodników przy siedzibie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń - 325 m2 . Teren do utrzymania zamknięty jest w granicach zaznaczonych kolorem pomarańczowym na dołączonej mapce (załącznik nr 6). C) Dozór obiektów Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń: 1. Wykaz obiektów do dozorowania: Budynek biurowy Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń, Warsztaty, kotłownia oraz garaże, Pojazdy oraz maszyny znajdujące się na placu przy warsztacie, Magazyny i wiata znajdujące się na placu przy Starym Nadleśnictwie. Obiekty do dozorowania zaznaczone są obwódkami koloru pomarańczowego na dołączonej mapce (załącznik nr 7). 2. Formy dozoru: W dniach pracy Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń czterokrotny obchód zewnętrzny w godzinach wieczornych i nocnych obiektów oddanych do dozorowania. W dniach wolnych od pracy w okresie całej doby pięciokrotny obchód zewnętrzny obiektów oddanych do dozorowania. Zawiadomienie odpowiednich służb (policja, straż pożarna) o stwierdzonych nieprawidłowościach (pożar, włamanie itp.). Powiadomienie o nieprawidłowościach wymienionych w powyższym punkcie nadleśniczego. Prowadzenie kontrolki w celu odnotowywania daty i godziny obchodu oraz stwierdzonych w trakcie jego przebiegu uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl?pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_golub_dobrzyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach