Urząd Miejski w Łabiszynie ogłasza przetarg
- Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3844052 , fax. 052 3844052
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łabiszynie
pl. 1000-lecia 1 1
89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3844052, fax. 052 3844052
REGON: 00053015200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów wibroprasowanych na teren miasta Łabiszyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia : Kostka brukowa cegła szara o wym. 20x10 gr. 8 cm w ilości 4000 m2 , obcj.6000 m2 Kostka brukowa cegła czerwona o wym. 20x10 gr. 8 cm w ilości 100 m2, obcj.160 m2 Obrzeża trawnikowe o wym. 20x100 gr .6cm w ilości 200 mb obcj. 300 mb Oporniki uliczne o wym. 30x100 gr. 8 cm w ilości 1500 mb obcj. 2000 mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e/ złożyli w terminie kompletną i ważną ofertę zgodnie z SIWZ. f/ złożyli oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów ofertę wykluczonego wykonawcy uważa się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby a w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f/ aktualne zaświadczenie właściwego dla siedziby oferenta składającego ofertę naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub oświadczenie oferenta wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ h/ polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl/?cid=89
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOSTKI BETONOWEJ TYPU STAROBRUK NA POTRZEBY INWESTYCJI ZWIĄZANEJ Z REWITALIZACJĄ PLACU 1000-LECIA W ŁABISZYNIE
Dodano: 2016-06-01 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZADAŃ PROWADZONYCH W RAMACH INICJATYW LOKALNYCH W GMINIE DOBRCZ
Dodano: 2016-04-18 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO BUDOWY CHODNIKA, PROWADZONEJ W RAMACH INICJATYWY LOKALNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANOWO, W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1542C RAFA - DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
Dodano: 2016-03-02 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA ELEMENTÓW WIBROPRASOWANYCH NA TEREN GMINY ŁABISZYN W 2016r.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z sukcesywnym transportem i rozładunkiem
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa bloków betonowych do układania ścian, murów oporowych i boksów.
Dodano: 2015-12-30 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych do remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w 2015 r
Dodano: 2015-05-07 - Bieżąca dostawa prefabrykatów betonowych do remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego w 2015 r.
Dodano: 2015-04-28