Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2017-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
REGON: 93210105300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sprzątanie pomieszczeń: - część pierwsza zamówienia: sprzątanie w budynku RZGW we Wrocławiu – Zarządu Zlewni Środkowej Odry – odcinek opolski z siedzibą w Opolu przy ul. Odrowążów 2 - część druga zamówienia: sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66”. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Sprzątanie pomieszczeń: - część pierwsza zamówienia: sprzątanie w budynku RZGW we Wrocławiu – Zarządu Zlewni Środkowej Odry – odcinek opolski z siedzibą w Opolu przy ul. Odrowążów 2 - część druga zamówienia: sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66”. Skrócony opis: Część pierwsza zamówienia: sprzątanie w budynku RZGW we Wrocławiu – Zarządu Zlewni Środkowej Odry – odcinek opolski z siedzibą w Opolu przy ul. Odrowążów 2: 1. Okres obowiązywania umowy: od dnia 05.06.2017 r. do dnia 31.05.2018 r. 2. Wykonawca wykonywać będzie usługę własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków, których koszt wliczony został w cenę usługi, przy czym sprzęt i środki muszą być dostosowane do danego rodzaju prac i powierzchni. 3. Usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godz. 14.30. 4. Wykonawca odpowiada za: a) należyte wykonanie usługi, o której mowa w § 1 umowy, b) zamknięcie po zakończeniu sprzątania okien, drzwi (na klucz) do pomieszczeń biurowych i umieszczenie kluczy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, c) wyłączenie urządzeń elektrycznych, świateł i zakręcenia punktów czerpania wody, d) włączenie instalacji alarmowej w momencie opuszczania budynku po zakończeniu sprzątania, e) zamknięcie wszystkich drzwi wejściowych do budynku. 3. Czynności objęte umową wykonywane będą przez jednego pracownika Wykonawcy (z wyłączeniem zastępstwa na wypadek choroby bądź urlopu) zatrudnionego na umowę o pracę w wymiarze minimum 4 godziny dziennie, posiadającego odpowiednie kwalifikacje. Dzienny wymiar czasu pracy nie uwzględnia czynności wykonywanych okresowo, wymienionych w załączniku nr 04.1 do SIWZ, tj. zakres usług - sprzątanie Odrowążów. 4. Oględzin pomieszczeń wymienionych do sprzątania można dokonywać w dni robocze, po uzgodnieniu telefonicznym 77- 40 74 723. Szczegółowy opis wykonywanych czynności zawiera załącznik nr 04.1 do SIWZ, tj. zakres usług – sprzątanie Odrowążów. Część druga zamówienia: sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66: 1. Okres obowiązywania umowy: od dnia 08.06.2017 r. do dnia 31.05.2018 r. 2. Wykonawca wykonywać będzie usługę własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków, których koszt wliczony został w cenę usługi, przy czym sprzęt i środki muszą być dostosowane do danego rodzaju prac i powierzchni. 3. Wykonawca odpowiada za: a) należyte wykonanie usługi, o której mowa w § 1 umowy, b) zamknięcie po zakończeniu sprzątania okien, drzwi (na klucz) do pomieszczeń biurowych i umieszczenie kluczy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, c) wyłączenie urządzeń elektrycznych, świateł i zakręcenia punktów czerpania wody, d) zamknięcie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu. 4. Czynności objęte umową wykonywane będą przez jednego pracownika Wykonawcy (z wyłączeniem zastępstwa na wypadek choroby bądź urlopu stale zatrudnionego pracownika) zatrudnionego na umowę o pracę w wymiarze minimum 2,5 godziny dziennie, posiadającego odpowiednie kwalifikacje. Dzienny wymiar czasu pracy nie uwzględnia czynności wykonywanych okresowo, wymienionych w załączniku nr 04.2 do SIWZ, tj. zakres usług – sprzątanie Gawędy. 5. Oględzin pomieszczeń wymienionych do sprzątania można dokonywać w dni robocze, po uzgodnieniu telefonicznym 77- 454 13 13. Szczegółowy opis wykonywanych czynności zawiera załącznik nr 04.2 do SIWZ, tj. zakres usług – sprzątanie Gawędy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-16 - Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4
Dodano: 2023-11-15 - Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych
Dodano: 2023-03-03 - Usługa kompleksowego sprzątania budynku „Z” Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-15 - Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz przy ul. Świętej Jadwigi 25A
Dodano: 2022-12-05 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
Dodano: 2021-01-15 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-14 - Usługi utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Legnicy, Kłodzku i Wałbrzychu.
Dodano: 2021-01-14 - Wykonywanie usług sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-17 - Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników i terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz w Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu i Punkcie Obsługi Ubezpieczonych w Kłodzku
Dodano: 2020-11-16