Przetargi.pl
Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo, zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7410600 , fax. 089 7417283
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o.
    ul. Kopernika 11 11
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7410600, fax. 089 7417283
    REGON: 51089058800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo, zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Sprzątanie oraz należyte utrzymanie stanu sanitarno - porządkowego budynków i terenów przyległych, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo zarządzanych przez TBS Karo Sp. z o.o. w Mrągowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: Zakres zamówienia wewnątrz budynków :1)W zakresie porządków i czystości: codzienne ( od poniedziałku do piątku ) zamiatanie sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych, codzienne ( od poniedziałku do piątku ) wycieranie kurzu z poręczy schodowych, balustrad, parapetów okien i rur, raz w tygodniu sprzątanie (zamiatanie) korytarzy piwnicznych, wózkowni, pralni, raz w miesiącu sprzątanie strychów i suszarni - w miarę potrzeb częściej, w odstępach dwutygodniowych mycie klatek schodowych budynków (sienie, korytarze, podesty, stopnie, podstopnie, balustrady schodowe wraz z podchwytami), raz w miesiącu mycie pralni, suszarni, wózkowni, raz w miesiącu mycie drzwi do budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej, raz na trzy miesiące mycie ścian z glazury lub malowanych olejno, okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej. 2)W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy i koty na konieczność utrzymania porządku. W przypadkach zanieczyszczania przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy piwnicznych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych itp. - zgłaszanie do służb Straży Miejskiej (uwagi nie przynoszące rezultatów należy zgłosić Zleceniodawcy z podaniem danych lokatora), zgłaszanie potrzeb w zakresie tępienia gryzoni i insektów, dezynfekcja pomieszczeń zsypów i śmietników, oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, okienek piwnicznych i studzienek. 3) Inne: Wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały i środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego, Wykonawca będzie bezzwłoczne powiadamiał Zleceniodawcę o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej) oraz urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkiego rodzaju przypadków dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku i jego otoczenia, Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o zagrożeniu pożarowym, Wykonawca uzupełnia, zmienia i usuwa zdezaktualizowane lub wywiesza na tablicach ogłoszeń dostarczone przez Zleceniodawcę wszelkie zawiadomienia dla lokatorów, a także dostarcza najemcom za potwierdzeniem odbioru aneksy o zmianie rozliczeń w opłatach czynszowych i stawkach zaliczek oraz informacje o rozliczeniu mediów, dekoracja budynków w okresie świąt państwowych i innych uroczystości w terminach podanych przez Zleceniodawcę. Dekoracje, uchwyty mocujące zapewnia Zleceniodawca. Utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych, zgłaszanie konieczności naprawy i wymiany tablic ogłoszeniowych, wykonywanie innych czynności w zakresie porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów. Zakres usług obejmujących tereny przyległe: Tereny winny być sprzątane codziennie ( od poniedziałku do piątku ), oraz w razie potrzeby, po zgłoszeniu Zleceniodawcy w dni wolne od pracy. 1)W zakresie utrzymania terenów zielonych: stała opieka nad zielenią poprzez sprzątanie trawników, kwietników, koszenie trawy w ciągu sezonu, jej zgrabienie i wywóz, przycinanie gałęzi krzewów i drobnej zieleni wraz z wywozem, opieka nad istniejącymi rabatami kwiatowymi a w tym systematyczne tępienie chwastów, bieżąca rekultywacja trawników i kwietników przydomowych (kwiaty i krzewy dostarcza Zleceniodawca), grabienie i wywożenie liści w okresie jesiennym, dokonywanie, stosownie do potrzeb, jednakże nie rzadziej niż 2 razy w roku wymiany piasku w piaskownicach (sztuk 10) - utrzymywanie ich w ciągłej czystości; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek do piaskownic. 2)W zakresie odśnieżania: bieżące odśnieżanie przez 7 dni w tygodniu chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dojść do przejść dla pieszych - po opadach nocnych najpóźniej do godz. 7.00, po opadach dziennych do odśnieżania należy przystąpić najpóźniej w ciągu dwóch godzin od ustania intensywnych opadów, usuwanie lodu i gołoledzi z chodników, dojść do klatek schodowych, uliczek oraz posypywanie piaskiem na bieżąco; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek do posypywania. Stałe utrzymanie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu, sprzątanie i wywiezienie piasku pozimowego w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą. 3) W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: W przypadku naruszeń porządku i czystości zwracanie lokatorom posiadającym psy i koty uwagi o konieczności utrzymania porządku, niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o konieczności opróżnienia pojemników na śmieci, bieżące porządkowanie terenu wokół śmietników, oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych. 4) Inne: Wykonawca we własnym zakresie zaopatrywał się będzie we wszelkie urządzenia, materiały, środki do utrzymania czystości i właściwego stanu sanitarno-porządkowego oraz zwalczania skutków zimy (również w piasek i pojemniki do jego gromadzenia), wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów, sprzątanie terenów nie objętych przedmiotem umowy za osobnym zleceniem wg stawki wyjściowej zawartej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach