Powiat Iławski ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
- Data zamieszczenia: 2013-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
REGON: 51074246800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI KOMPLETNEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i wystrój. 2. Na powierzchnię budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Iławie składają się: piwnice, parter, I piętro, II piętro, III piętro o łącznej powierzchni 3352,02 m2. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia uwzględnia usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku obejmujące w szczególności: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych, b) utrzymanie czystości w sanitariatach, c) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi, d) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp., e) mycie, odkurzanie, nabłyszczanie i konserwacje podłóg drewnianych (parkiet, panele) itp. f) pranie firan i czyszczenie żaluzji i rolet, w tym również czyszczenie zewnętrznych rolet okiennych, g) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym zamówieniem należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacja usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zapewnia pracownika firmy codziennie w godzinach pracy urzędu oraz podczas narad i spotkań organizowanych poza godzinami pracy urzędu. Praca poza godzinami urzędu będzie uzgadniana z Wykonawcą, na co najmniej jeden dzień przez planowanym dniem spotkania. Do zadań osoby wskazanej do dyspozycji należy: a) przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań i narad, b) parzenie kawy i herbaty, przygotowanie naczyń, c) mycie naczyń i termosów, itp., w tym także po spotkaniach i naradach, d) bieżące utrzymanie czystości w kuchni oraz sekretariacie urzędu (w tym mycie naczyń), e) bieżąca kontrola dostępności środków i materiałów jednorazowego użytku w toaletach, f) usuwanie zauważonych zabrudzeń i nieczystości zwłaszcza w pomieszczeniach toalet, na holach i klatkach schodowych. 7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia która zostanie powierzona podwykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-06-28 - Kompleksowe usługi sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, transportu wewnętrznego oraz usługi opiekuńczo -higieniczne przy pacjencie
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług sprzątania wybranych terenów i obiektów będących w zarządzie miejskich jednostek organizacyjnych gminy - miasta Elbląg
Dodano: 2013-05-22 - Sprzątanie pomieszczeń w obiektach położonych przy ul. Jagiełły 3, Demokracji 5 i M. Piłsudskiego 21 w Ostródzie
Dodano: 2013-05-15 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach przyległych
Dodano: 2013-03-08 - WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3 (GMINA SZYPLISZKI, POWIAT SUWAŁKI), BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.
Dodano: 2013-01-09 - Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15 oraz w budynku wynajmowanym przez Zamawiającego przy ulicy Brzeskiej 33.
Dodano: 2012-12-13 - WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3, BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.
Dodano: 2012-12-04 - Kompleksową usługę sprzątania w Centrum Turystyczno-Rekreacyjnym w Iławie przy ul. Biskupskiej. Postępowanie znak B271-1/2012
Dodano: 2012-11-28 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Iławie ul. Wojska Polskiego 26
Dodano: 2011-12-23