Przetargi.pl
WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3, BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3, BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi utrzymania czystości pomieszczeń JW. Nr 2031 Szelment 3. KOD CPV: 90911200-8 A. Zakres wykonywanych usług (sprzątanie codziennie i 2x w tygodniu - zgodnie ze szczegółowym wykazem powierzchni i zakresem czynności, zał. Nr 8 do siwz - w dni robocze w godz. 8 00 - 14 00 - pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i pomieszczenia pokoi wypoczynkowych ): 1. Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach; 2. Mycie podłóg na mokro; 3. Mycie terakoty, lamperii; 4. Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych; 5. Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego; 6. Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów; 7. Czyszczenie klamek i innych elementów; 8. Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.); 9. Czyszczenie poręczy i balustrad; 10. Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych; 11. Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych); 12. Mycie blatów, szafek (z zewnątrz); 13. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady wg potrzeb; Opróżnianie i czyszczenie popielniczek wg potrzeb; 14. Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków; 15. Mycie płytek ściennych (glazury) w pomieszczeniach WC oraz w aneksach kuchennych, jak również w innych pomieszczeniach ogólnodostępnych przedstawionych w zestawieniu powierzchni; 16. Sprzątanie i dezynfekcja toalet; 17. Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych; 18. Mycie luster wiszących; 19. Zabezpieczenie przez Wykonawcę we własnym zakresie w pojemniki, dozowniki i środki czystości (minimum dwuwarstwowy papier toaletowy w kolorze białym, ręczniki papierowe jednorazowego użytku w kolorze białym ZZ, mydło w płynie, środki dezynfekujące, myjące i zapachowe oraz szczotki do mycia muszli WC). B. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia przeznaczone do składowania sprzętu i środków czystości. Przekazanie pomieszczeń nastąpi protokółem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Wykonawcę i właściwego Kierownika SOI - Sekcja Obsługi Infrastruktury. Wykonawca po zakończeniu trwania umowy ma obowiązek przekazania pomieszczenia Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. 2) Zamawiający udostępni Wykonawcy możliwość nieodpłatnego poboru energii elektrycznej i wody w zakresie niezbędnym do wykonania usługi. 3) Wykonawca do realizacji zamówienia przeznaczy środki czystości bezpieczne pod względem toksyczności dla użytkowników pomieszczeń posiadające świadectwo dopuszczenia do użytku na terenie Polski wydane przez Państwowy Zakład Higieny oraz zaopatrzone w ulotki w języku polskim, zawierające skład chemiczny, zasady stosowania oraz opis środków bezpieczeństwa. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego sprzętu, środków chemicznych służących do systematycznego utrzymywania czystości i wykonywania usługi objętej niniejszą umową. 5) Nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, ze strony Zamawiającego, sprawować będą osoby wyznaczone przez Kierownika SOI Suwałki - Sekcja Obsługi Infrastruktury. 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi. 7) Wykonawca zabezpiecza sprzęt, umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia umowy. 8) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy wyłącznie przez osoby przeszkolone w zakresie zasad BHP i ppoż., posiadające zdolność do pracy. 9) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za jakość i terminowość wykonanych prac oraz zachowanie przepisów BHP i ppoż. 10) Wykonawca na 2 dni przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały przedmiot umowy (wzór - załącznik nr 6 do siwz). Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać, na bieżąco Zamawiającego w formie pisemnej o zmianach w powyższym wykazie. 11) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej kontroli osób wykonujących usługi i jakości tych usług. 12) Wykonawca zobowiązuje się stosować do poleceń Zamawiającego lub osób działających w jego imieniu, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 13) Użytkowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp. 14) Wykonawca zobowiązany jest do podania jednostkowej ceny brutto sprzątania 1 m2 . 15) Jednostkowa cena brutto sprzątania 1 m2 obejmuje oprócz ceny sprzątania powierzchni płaskiej również cenę sprzątania wszystkich elementów wynikających ze sprzątania powierzchni 1 m2 (tj. lamperie, drzwi, parapety, kaloryfery, biurka, okna itp.) oraz cenę środków czystości, plus podatek VAT. 16) Personel sprzątający wykonujący usługę sprzątania w budynkach i pomieszczeniach zaliczonych do strefy bezpieczeństwa klasy I i II winien posiadać odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa. 17) Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach