Przetargi.pl
sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 51
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8326501 , fax. 074 8326124
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie
    ul. Świdnicka 51 51
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8326501, fax. 074 8326124
    REGON: 00032512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r., polegające na: 1. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku Sądu od poniedziałku do piątku po godzinach pracy Sądu - przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci i niszczarek, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie i zapachowych kostek WC. 2. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:15, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 9:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., a także w okresie zimowym usuwaniu śniegu z dachu budynku Sądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. l ustawy, a w szczególności: 1) prowadzić działalność zgodną z niniejszym zamówieniem, posiadać uprawnienia w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy; 4) wykazać się co najmniej 2 analogicznymi zamówieniami w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; przy czym analogiczność oznacza wykonanie usługi sprzątania w budynku użyteczności publicznej o powierzchni powyżej 3 tys. m2; 5) przeznaczyć do realizacji zadania - do codziennego sprzątania w obiekcie minimum 6 osób do pracy w godz. od 15:00 do 23:00 oraz dodatkowe osoby do pozostałych prac, tj. do utrzymywania w czystości posesji, usuwania śniegu z dachu budynku w okresie zimowym, mycia okien, doczyszczania i impregnowania tarketu oraz wykonać zamówienie zgodnie z opisem zawartym w pkt. II niniejszej SIWZ i projekcie umowy; 6) być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wymagane jest złożenie: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu analogicznych usług wykonanych w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, tj. w formie referencji lub protokołów odbioru; zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty; 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawców przedstawienia dodatkowych dokumentów: 7) wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, 8) wypełnionego formularza oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, 9) zaakceptowanego projektu umowy - załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzierzoniow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach