Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego lekkiego

Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, ul. Willowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 385 3666 , fax. 071 385 3666
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    ul. Willowa 5 5
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 071 385 3666, fax. 071 385 3666
    REGON: 00081669300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzszmigrod.ayz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości 40 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. oświadczenie o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.oświadczenie o niezaleganiu w opłatach składek ZUS i Urzędu Skarbowego 5.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną albo do reprezentowania i zawarcia umowy 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. zaakceptowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzszmigrod.ayz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach