Przetargi.pl
SPRZĄTANIE, DOZOROWANIE I BIEŻĄCE UTRZYMANIE BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Starostwo Powiatowe w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE, DOZOROWANIE I BIEŻĄCE UTRZYMANIE BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzątanie, dozorowanie i bieżące utrzymanie budynku Starostwa Powiatowego w Koszalinie, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r., w tym w szczególności świadczenie usług w zakresie: 1.1.Sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i użytkowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, windy, sanitariatów, pochylni i innych powierzchni w budynku Starostwa Powiatowego w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, - ogółem 2.790,22 m2 powierzchni. 1.2. Sprzątania oraz utrzymania porządku i estetyki, łącznie z utrzymaniem w okresie zimowym całego terenu w obrębie nieruchomości Starostwa przy ulicy Racławickiej 13, w skład której wchodzą tereny następujących działek: a)działka ozn. nr 48/2 o powierzchni - 5.227,00 m2, w tym: -tereny pod zabudową 978,95 m2, -tereny obejmujące parkingi, jezdnie asfaltowe, parkingi utwardzone, chodniki i place o nawierzchni betonowej - razem powierzchnia 3.773,20 m2 , -tereny zieleni (trawników) - 474,85 m2, Teren działki w części ogrodzony. b)działka nr 128/14 o powierzchni 2.417 m2, w tym: -teren o powierzchni 1.400,00 m2, zabudowany jezdnią, parkingiem, wjazdami na parking od strony działki nr 48/2 oraz dojściami i schodami o nawierzchni betonowej (całość o nawierzchni betonowej pełnej i ażurowej), -tereny zieleni (trawniki) o powierzchni 1.017,00 m2. Ogółem całkowita powierzchnia nieruchomości Starostwa dla pkt. 1.2. - 7.644,00 m2. 1.3. Konserwacji i bieżącego utrzymania budynków, budowli i innych obiektów położonych na nieruchomości Starostwa przy ulicy Racławickiej 13. Ogółem 4.010,98 m2 powierzchni użytkowej (3884,98 m2 pow. całego budynku administracyjnego i 126,00 m2 budynku garażowego). Dodatkowo doraźne czynności naprawcze w zakresie określonym w pkt. 4 zał. Nr 2 do SIWZ. 1.4. Dozorowania budynków, budowli i innych obiektów oraz nieruchomości przy ul. Racławickiej 13 - dozór fizyczny od godziny 6-ej do godziny 20-ej w zakresie jak w zał. Nr 2 do SIWZ, obejmujący w szczególności: budynek administracyjny Starostwa, garaże, teren nieruchomości przy ulicy Racławickiej 13. Inne usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: 1.5. Doraźne wykonywanie prac transportu wewnętrznego w ramach pomieszczeń Starostwa, polegającego w szczególności na przenoszeniu lub przemieszczaniu mebli, sprzętu biurowego i innego wyposażenia (średnio do 20 roboczogodzin/miesiąc); 1.6. Monitorowanie pracy odwadniających urządzeń zlokalizowanych przy budynku Starostwa obok trafostacji, a w przypadku nieprzewidzianej przerwy w ich pracy lub awarii doraźne usuwanie skutków ewentualnego zalania terenu poprzez wypompowywanie wody z użyciem sprzętu (pompy spalinowej udostępnionej przez Zamawiającego) - niezależnie od pory roku lub dnia jego wystąpienia; 1.7. Usuwanie w obiekcie Starostwa oraz obrębie nieruchomości przy ul. Racławickiej 13, skutków awarii lub innych zagrożeń niezależnie od pory wystąpienia (z wyłączeniem przypadków wymagających zaangażowania firm specjalistycznych); 1.8.Wykonywanie prac konserwacyjno - malarskich (z materiałów Zamawiającego) polegających na odnowieniu powłok malarskich ścian i sufitów w pokojach lub pomieszczeniach, średnio do ok.50,00 m2 powłoki miesięcznie; 1.9. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni w trakcie i po remontach wykonywanych w budynku Starostwa Powiatowego. W czasie obowiązywania umowy zakłada się sprzątanie ok. 200 m2 tych powierzchni; 1.10.Dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie wykonywania czynności sprzątania, konserwacji i dozoru, w dniach wolnych od pracy, dniach świątecznych oraz sporadycznie po godzinach pracy Starostwa, w przypadku organizowanych narad, sesji Rady Powiatu, okolicznościowych imprez lub wystąpienia innych przypadków (przyjmuje się wystąpienie tych usług średnio do 2 dni w miesiącu); 1.11. Dodatkowe wymogi dotyczące utrzymania czystości i higieny oraz dezynfekcji pomieszczeń Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w zakresie szczegółowo opisanym w pkt. 16 załącznika Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie zgodnym z rozdziałem I pkt. III pdpkt. 1.1:1.4 SIWZ, tj. w szczególności: -usługi sprzątania i utrzymania czystości budynku/ów - obejmujące powierzchnię minimum 1.000 m2; -usługi sprzątania, utrzymania porządku i estetyki terenu - obejmujące powierzchnię minimum 500 m2; -usługi konserwacji i bieżącego utrzymania budynku/ów - obejmujące powierzchnię minimum 500 m2; -usługi dozorowania (dozór fizyczny) budynku/ów - obejmujące powierzchnię minimum 1.000 m2; realizowanych przez okres co najmniej 1 roku i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością. Za spełnienie warunku Zamawiający również uzna wykonanie oddzielnych zamówień, spełniających wymagania Zamawiającego, dla każdego z w/w zakresów. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 4. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Uwaga: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie w okresie realizacji umowy dysponować osobą posiadająca uprawnienia elektryczne do 1kV. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych usług, g)oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu w okresie realizacji umowy, osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów). 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt. XII SIWZ; 6)wykaz środków, narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia sporządzony na/lub wg załącznika nr 5 do SIWZ; 7)wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia sporządzony na/lub wg załącznika nr 7 do SIWZ; 8)wykaz wykonanych usług sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach