Przetargi.pl
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad budową Hali Sportowej przy Gimnazjum w Rytrze jako obiektu wielofunkcyjnego służącego mieszkańcom Gminy i wzbogaceniu oferty turystycznej miejscowości

Urząd Gminy Rytro ogłasza przetarg

  • Adres: 33-343 Rytro, 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 446 90 40 , fax. 018 446 90 40
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rytro
    265
    33-343 Rytro, woj. małopolskie
    tel. 018 446 90 40, fax. 018 446 90 40
    REGON: 49052807500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad budową Hali Sportowej przy Gimnazjum w Rytrze jako obiektu wielofunkcyjnego służącego mieszkańcom Gminy i wzbogaceniu oferty turystycznej miejscowości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad budową Hali Sportowej przy Gimnazjum w Rytrze jako obiektu wielofunkcyjnego służącego mieszkańcom Gminy i wzbogaceniu oferty turystycznej miejscowości. Sprawowanie nadzoru obejmuje: 1. pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3. bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy, 4. prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 5. zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu ze Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6. udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7. wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj.: przerwanie, inwentaryzacja, itp., 8. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych a także innych na wezwanie Zamawiającego. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje: 1. budowę hali sportowej (widownia na 302 miejsca) wraz z zapleczem i zjazdem publicznym, 2. budowa parkingu i zjazdu publicznego*, 3. wykonanie drogi pożarowej wokół budynku istniejącego i projektowanego, 4. wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz przełożenie istniejącej, 5. wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz przełożenie istniejącej, 6. przełożenie odcinka wodociągu, 7. wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 8. wykonanie instalacji c.o., 9. wykonanie kanalizacji sanitarnej, deszczowej i instalacji p.pożarowej, 10. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 11. wykonanie instalacji solarnej, 12. wykonanie instalacji elektrycznej, przełożenie istniejącego kabla energetycznego oraz oświetlenie terenu, 13. rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego. * przewidywana zmiana lokalizacji parkingu i zjazdu publicznego. Zestawienie powierzchni działki: działka nr 839/2 - 6 800,00 m2 Powierzchnia użytkowa obiektu - 2 282,79 m2 Powierzchnia zabudowy - 2 482,90 m2 Powierzchnia całkowita - 3 041,92 m2 Kubatura obiektu - 23 206,63 m3 Długość obiektu - 55,29 mb Szerokość obiektu - 37,38 mb Boisko: 40x20x7,4m -obrzeża 2,5m. Ilość osób na trybunach 302. Ilość szatni 4. Ilość osób w szatni 4 x 20 osób. Ilość miejsc parkingowych 20 stanowisk-1000m2 PU-, przyjęto 45 miejsc postojowych dla sam. osobowych. Powierzchnia całkowita parter - 2 482,90 m2 Powierzchnia całkowita I piętro - 559,02 m2 Powierzchnia działki 771/1+771/2 - 1 645,00 m2 Kompletna dokumentacja budowlana niezbędna do sprawowania nadzoru inwestorskiego dostępna jest w siedzibie Gminy Rytro: Urząd Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265, pok. Nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rytro.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach