Przetargi.pl
sprawa 53/P/2013 Wymiana stolarki okiennej na drewnianą w siedzibie Spółki Administracji Domów Miejskich przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawa 53/P/2013 Wymiana stolarki okiennej na drewnianą w siedzibie Spółki Administracji Domów Miejskich przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej na okna zespolone drewniane w budynku wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Śniadeckich 1 (front) w Bydgoszczy, będącym siedzibą główną Spółki ADM. 1. Stolarka okienna jako wyrób musi odpowiadać przepisom ustawy Prawo budowlane art.10 (Dz. U. 2010 r., Nr 243, poz. 243, z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r., Nr 92, poz.881 z późniejszymi zmianami) 2. Wartość współczynnika przenikania ciepła U okien i drzwi balkonowych - nie może być większa niż wartość U (max) określona w tabelach w załączniku nr 2 - wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii - do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 3. Stolarka okienna, balkonowa musi spełniać warunek określony w § 155 ust. 2,3,4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 4. Zamawiający wymaga aby kolorystyka i rodzaj stolarki zastosować zgodnie z przedmiarami i szkicami przedstawionymi przez Zamawiającego w załączniku nr 8/2, 8/3 i 9 do SIWZ. UWAGA: - nowa stolarka okienna winna wiernie odtwarzać wielkości, podziały, profile słupków, ślemion, wysokość ślemienia, szerokość słupków i ramiaków oraz kolor stolarki, - zakres wymiany stolarki zgodnie z zakresem robót, decyzją pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (WAB.II.6740.1423.2012 ED), postanowieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków (BKZ.4125.20.11.3.2012 IJ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane pod nadzorem służb technicznych Zamawiającego oraz Miejskiego Konserwatora Zabytków 5. Podstawowe materiały potrzebne do wykonania zamówienia - robót związanych z wymianą istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - Wykonawca zabezpiecza na własny koszt i we własnym zakresie. 6. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Z 2004r., Nr 92, poz. 881) i do powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty. 7. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty. W tym celu Zamawiający zaleca aby wykonawca przeprowadził wizję w miejscu wykonywanych robót i dokonał pomiaru stolarki z natury. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 8. Przedmiary robót mają dla Wykonawcy charakter wyłącznie pomocniczy. Wszystkie podane w dokumentacji wymiary stolarki , parapetów - należy zweryfikować pod dokonaniu pomiarów na budowie, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 9. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót (budynek użytkowy - czynna siedziba Zarządu Spółki ADM ). Z uwagi na funkcjonowanie w budynku Zarządu Spółki ADM oraz poszczególnych działów (struktur zarządu) roboty należy prowadzić w sposób nie kolidujący z pracą zarządu i zatrudnionych tam pracowników, a poszczególne etapy wykonywania prac winny być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, w celu przygotowania pomieszczeń do wykonania robót. 10. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. , poz.21) a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 12. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych. W takim przypadku Wykonawca może na własny koszt i odpowiedzialność złożyć ofertę równoważną tzn. proponując wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem innych niż wymienione w dokumentacji technicznej (przedmiarach, STWiOR) z pochodzenia, patentu lub znaku towarowego materiałów - o parametrach równoważnych lub przewyższających. Wykonawca ma wówczas obowiązek, pod rygorem odrzucenia oferty, załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi się w terminie nieprzekraczalnym do dnia 18.06.2013r. do godziny 11:00 na konto zamawiającego: Konto bankowe: Bank Pocztowy S.A. I/O Bydgoszcz nr 29 1320 1117 2032 8498 2000 0169 z dopiskiem: Wadium - przetarg nr 53/P/2013 Wymiana okien ŚNIADECKICH 1 3. Wadium wpłacone w pieniądzu winno znaleźć się na koncie zamawiającego przed upływem godz. 11:00 w dniu 18.06.2013r. (termin upływu składania ofert). Zamawiający po upływie godz. 11:00 dokona weryfikacji wpłaconych i zaksięgowanych na koncie wadiów. Brak środków finansowych na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 punkt 2) 4. Wykonawca winien podać na dokumencie potwierdzającym wpłatę wadium konto zwrotne na które Zamawiający zwróci wadium. 5. Wadium, oprócz formy pieniężnej może być wniesione również w postaci: a) poręczeń bankowych; b) gwarancji bankowych; c) gwarancji ubezpieczeniowych d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o której mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w pkt. 5. ORYGINAŁY tych dokumentów należy dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) w odpowiedzi na wezwanie uzupełnienia w określonym terminie oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ponownie wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 13. Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew, musi dostarczyć Zamawiającemu dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną instytucję (zgodnie z pkt.7.), w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego punktu 10, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla zamawiającego bezwzględnego zatrzymania wadium w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 14. Wykonawca, który złoży ofertę z dokumentem wadium wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach