Przetargi.pl
sprawa 38/P/2013 Wymiana opraw oświetleniowych w budynku przy ul. Broniewskiego 10 siedziba Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawa 38/P/2013 Wymiana opraw oświetleniowych w budynku przy ul. Broniewskiego 10 siedziba Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego instalacji elektrycznych w zakresie wymiany opraw oświetleniowych w budynku przy ul. Broniewskiego 10 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem tych robót, zgodnie z opracowanym projektem. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) opracowanie projektu budowlanego w formie uproszczonej (bez kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, STWiOR) w zakresie wymiany opraw oświetleniowych 2) wymiana opraw oświetleniowych nasufitowych, świetlówkowych ze statecznikiem elektronicznym - wypusty -4 x 18 W (2 x 36) z rastrem parabolicznym -j.w. z członem awaryjnym h= 1 godz. -2 x 18 W z rastrem parabolicznym -j.w. z członem awaryjnym h= 1 godz. -oprawy ewakuacyjne LED h= 1 godz. 3) wykonanie pomiarów UWAGA: - do obliczeń natężenia oświetlenia należy przyjąć: dla pomieszczeń biurowych (500 lux), dla korytarzy i klatki schodowej (150 lux) - projekt w zakresie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z rzeczoznawcą p.poż. - przed przystąpieniem do wykonania robót wykonawca winien uzyskać pisemną akceptację projektu przez inspektora nadzoru ds. elektrycznych po stronie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach