Przetargi.pl
Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków w Trzebiechowie

Urząd Gminy Trzebiechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-132 Trzebiechów, ul. Sulechowska 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3514122, 3514131 , fax. 068 3514122
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Trzebiechów
    ul. Sulechowska 2 2
    66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3514122, 3514131, fax. 068 3514122
    REGON: 00054687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebiechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji oczyszczalni ścieków w Trzebiechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : Sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, pozwolenia wodnoprawnego oraz wszelkich decyzji i uzgodnień poprzedzających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i lokalizacji inwestycji celu publicznego, modernizacji oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Trzebiechowie na działce nr 384/13. Opracowanie powinno składać się : 1) Dokumentacji projektowej: a. Projektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującego branże budowlaną, sanitarną i drogową, wykonanego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 4 egz. + plik w formacie PDF sporządzony z dokumentacji po uzyskaniu pozwolenia na budowę, b. Projektu wykonawczego obejmującego branże budowlaną, sanitarną i drogową - 4 egz. + plik w formacie PDF. c. Zakres projektu musi obejmować także ewentualna przebudowę istniejącej infrastruktury nadziemnej i podziemnej, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2) Szczegółowych przedmiarów robót wraz z wyliczeniami ilościowymi i wskazaniem, których obiektów dotyczą - wersja papierowa 1 egz. + plik PDF i ath, 3) Uproszczonych przedmiarów robót z podziałem na obiekty - wersja papierowa 1 egz. + plik PDF i ath, 4) Kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony- wersja papierowa 1 egz. + plik PDF i ath, 5) Kosztorys ślepy - wersja papierowa 1 egz. + plik PDF i ath, 6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże, 7) Informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 8) Opracowania mapy do celów projektowych oraz dokumentacji geotechnicznej, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej. 9) Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, do akceptacji, koncepcję modernizacji oczyszczalni, przy czym Zamawiający w załączniku Nr 1 do SIWZ przedstawił wstępną koncepcję modernizacji, przy czym Wykonawca może przedstawić inny wariant modernizacji. 10) Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, a z czynności odbiorowych zostanie sporządzony protokół . Za dzień zakończenia realizacji zadania uważa się dzień przedstawienia Zamawiającemu prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczących wyżej opisanych prac projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804 j.t.). Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie.; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:: 54 9674 0006 0000 0029 7266 0007 z dopiskiem: Znak sprawy: GG.271.7.2015 - Projekt. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą, W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię przelewu bankowego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu należy dokonać za pomocą przelewu bankowego, a Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebiechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach