Przetargi.pl
„Sporządzenie projektów zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz”

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sporządzenie projektów zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 pn. „LESKA GÓRA-I”, obejmuje swoim zakresem: 1) Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz o nazwie „LESKA GÓRA-I”, zwanego dalej „projektem planu miejscowego”, o powierzchni ok. 15 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XI/77/2019 z dnia 29 sierpnia 2019 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 9 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XI/76/2019 z dnia 29 sierpnia 2019 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz o nazwie „LESKA GÓRA-I”. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej , przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 2 pn. „Rejon ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu”, obejmuje swoim zakresem: 1) Sporządzenie projektu zmiany Nr 10 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium”, oraz projektu zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu”, zwanego dalej „projektem zmiany planu miejscowego” - dla obszaru o powierzchni ok. 0,71 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium i projektu zmiany planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/99/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 10 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XIV/100/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu zmiany planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 3 pn. „TARNAWA DOLNA-II”, obejmuje swoim zakresem: 1) sporządzenie projektu zmiany Nr 11 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Zagórz o nazwie „TARNAWA DOLNA-II”, zwanego dalej „projektem planu miejscowego”, - o powierzchni ok. 1, 30 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/101/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 11 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XIV/102/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Zagórz o nazwie „TARNAWA DOLNA-II”. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej . przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 4 pn. „ZAHUTYŃ-III” obejmuje swoim zakresem: 1) sporządzenie projektu zmiany Nr 12 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie „ZAHUTYŃ-III’ zwanego dalej „projektem zmiany planu miejscowego” dla 7 obszarów określonych w załącznikach graficznych do uchwał wymienionych w ust. 2, o łącznej powierzchni ok. 38 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium i projektu zmiany planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/103/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 12 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz. b) Nr XIV/104/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie „ZAHUTYŃ-III”. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia : a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu zmiany planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. 4.2. Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wszystkich obligatoryjnych czynności niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, określonego w pkt. 4.1 w zgodzie z przepisami prawa, a w szczególności do: 4.2.1. przedstawienia harmonogramu prac planistycznych dla projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, 4.2.2. przejęcia materiałów niezbędnych do wykonania prac planistycznych dot. projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego, objętych zamówieniem, 4.2.3. wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby uprawnione do sporządzania projektów aktów planistycznych, o których mowa w ustawie pizp oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i postanowieniami zamówienia, 4.2.4. przygotowania wszystkich dokumentów związanych z procedurą formalno-prawną, prowadzenie na bieżąco dokumentacji formalno-prawnej, odrębnie dla każdego przedmiotu zamówienia, 4.2.5. przygotowania projektów wzorów pism (ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wraz z wykazem stron i załącznikami) w ilości wystarczającej do przekazania do uzgodnień i opiniowania) oraz innych pism i dokumentów w celu uzyskania wszystkich wniosków, opinii, uzgodnień i pozwoleń, 4.2.6. sporządzenia koncepcji projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego do akceptacji Zamawiającego, każdorazowo po wprowadzeniu zmian do tych projektów, 4.2.7. udziału w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, prowadzenie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami w obecności osoby wyznaczonej do reprezentowania Zamawiającego, oraz na każde wezwanie Zamawiającego, w terminach przez niego ustalonych, 4.2.8. przygotowania do uchwalenia na sesję Rady Miejskiej w Zagórzu projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz oraz w sprawie uchwalenia miejscowego planu oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi prawem załącznikami, 4.2.9. prezentowania według potrzeb (w porozumieniu z Zamawiającym) przedmiotu zamówienia na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Zagórzu, a także na wezwanie Zamawiającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. sporządzanych opracowań i dokumentów formalno-prawnych w terminie przez niego określonym, 4.2.10. zajęcia stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie zgłoszonych wniosków do projektów zmiany studium i planu miejscowego oraz zmiany planu miejscowego oraz uwag wniesionych do wyłożonych do publicznego wglądu tych projektów, 4.2.11. wprowadzenia zmian w projekcie zmiany studium i projekcie planu miejscowego oraz projekcie zmiany planu miejscowego wynikających ze wskazań Zamawiającego oraz uwzględnienia przez Zamawiającego złożonych uwag, a także w przypadku stwierdzenia przez Radę Miejską w Zagórzu konieczności dokonania zmian w przedłożonych projektach zmiany studium oraz planu miejscowego i zmiany planu miejscowego, w tym także wynikających z uwzględnienia odrzuconych uwag, ponownie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania zmian w tych projektach, 4.2.12. równoległego prowadzenia procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy ooś, 4.2.13. sporządzenia podsumowania oraz uzasadnienia, o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz w art. 42 ust. 2. ustawy ooś, 4.2.14. udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności z przepisami prawa uchwał, w tym przygotowania merytorycznych stanowisk (w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwał, ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa, oraz skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego), 4.2.15. uzupełnienia, w trakcie wykonywania projektu zmiany studium oraz planu miejscowego i projektu zmiany planu miejscowego o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac planistycznych, zobowiązanie to dotyczy również prognozy oddziaływania na środowisko – bez dodatkowego wynagrodzenia, 4.2.16. przygotowania i skompletowania dokumentacji planistycznej, zgodnie z §9 Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233) oraz §12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4.2.17. przekazania do siedziby Zamawiającego skompletowanej dokumentacji planistycznej, o której mowa w pkt 16 , w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawa, 4.2.18. prowadzenie strony formalno-prawnej do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności przedmiotu zamówienia z przepisami prawa, w przypadku opracowania planu miejscowego oraz opracowania zmiany planu miejscowego, poprzez ogłoszenie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, 4.2.19. zbilansowanie powierzchni przeznaczeń terenu pod poszczególne funkcje pod kątem wymagań sprawozdawczości GUS, 4.2.20. sporządzenie metadanych dla zmiany studium i planu miejscowego oraz zmiany planu miejscowego, zgodnych z dyrektywą INSPIRE oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2018 r.,poz. 1472 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy. 4.3. Wykonawca zobowiązuje się, że nie wykorzysta otrzymanych materiałów w celu innym niż określony w umowie oraz, że nie udostępni ich osobom trzecim. 4.4. Wykonawca odpowiada za treść merytoryczną i wymogi formalno-prawne dokumentacji planistycznej, każdej z osobna. 4.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uzyskanie i kompletność wymaganych uzgodnień i opinii projektów przedmiotowych opracowań. 4.6. Wszystkie prace projektowe lub czynności nieopisane, a wynikające z procedur określonych w ustawach i aktach wykonawczych do tych ustaw, tj: 4.6.1. ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 293), zwanej dalej „ustawą pizp”, 4.6.2. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233), 4.6.3. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), 4.6.4. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2081 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą ooś”, 4.6.5. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 z późn.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami odrębnymi, a także zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach