Gmina Zagórz ogłasza przetarg
- Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
ul. 3 Maja 2
38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
REGON: 37044077800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sporządzenie projektów zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 pn. „LESKA GÓRA-I”, obejmuje swoim zakresem: 1) Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz o nazwie „LESKA GÓRA-I”, zwanego dalej „projektem planu miejscowego”, o powierzchni ok. 15 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XI/77/2019 z dnia 29 sierpnia 2019 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 9 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XI/76/2019 z dnia 29 sierpnia 2019 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w mieście Zagórz o nazwie „LESKA GÓRA-I”. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej , przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 2 pn. „Rejon ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu”, obejmuje swoim zakresem: 1) Sporządzenie projektu zmiany Nr 10 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium”, oraz projektu zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu”, zwanego dalej „projektem zmiany planu miejscowego” - dla obszaru o powierzchni ok. 0,71 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium i projektu zmiany planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/99/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 10 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XIV/100/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ulic: Wolności, Skłodowskiej, Curie i Kruczej w Zagórzu. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu zmiany planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 3 pn. „TARNAWA DOLNA-II”, obejmuje swoim zakresem: 1) sporządzenie projektu zmiany Nr 11 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Zagórz o nazwie „TARNAWA DOLNA-II”, zwanego dalej „projektem planu miejscowego”, - o powierzchni ok. 1, 30 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium oraz projektu planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/101/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 11 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, b) Nr XIV/102/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Zagórz o nazwie „TARNAWA DOLNA-II”. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia: a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej . przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. Część 4 pn. „ZAHUTYŃ-III” obejmuje swoim zakresem: 1) sporządzenie projektu zmiany Nr 12 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz, zwanego dalej „projektem zmiany studium” oraz projektu zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie „ZAHUTYŃ-III’ zwanego dalej „projektem zmiany planu miejscowego” dla 7 obszarów określonych w załącznikach graficznych do uchwał wymienionych w ust. 2, o łącznej powierzchni ok. 38 ha. 2) Podstawą przystąpienia do opracowania projektu zmiany studium i projektu zmiany planu miejscowego są uchwały Rady Miejskiej w Zagórzu stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ: a) Nr XIV/103/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 12 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz. b) Nr XIV/104/2019 z dnia 29 listopada 2019 roku o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Nr 1 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego o nazwie „ZAHUTYŃ-III”. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia : a) projektu zmiany studium (ujednolicony tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ujednolicony rysunek w skali 1 : 10 000 z wyróżnieniem wprowadzonych zmian, opracowanym w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, b) projektu zmiany planu miejscowego (tekst i rysunek planu miejscowego sporządzony w skali 1:1000 wraz z uzasadnieniem, rysunek planu miejscowego powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis – wektorowych oraz rastrowych) w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej z zapisem na nośniku CD/DVD, c) inwentaryzacji terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną – w formie papierowej i w wersji cyfrowej, d) prognoz oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) – teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej; e) prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej. przy czym, przez wersję cyfrową należy rozumieć formę elektroniczną z zapisem na nośniku CD/DVD. 4.2. Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wszystkich obligatoryjnych czynności niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, określonego w pkt. 4.1 w zgodzie z przepisami prawa, a w szczególności do: 4.2.1. przedstawienia harmonogramu prac planistycznych dla projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, 4.2.2. przejęcia materiałów niezbędnych do wykonania prac planistycznych dot. projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego, objętych zamówieniem, 4.2.3. wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby uprawnione do sporządzania projektów aktów planistycznych, o których mowa w ustawie pizp oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i postanowieniami zamówienia, 4.2.4. przygotowania wszystkich dokumentów związanych z procedurą formalno-prawną, prowadzenie na bieżąco dokumentacji formalno-prawnej, odrębnie dla każdego przedmiotu zamówienia, 4.2.5. przygotowania projektów wzorów pism (ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wraz z wykazem stron i załącznikami) w ilości wystarczającej do przekazania do uzgodnień i opiniowania) oraz innych pism i dokumentów w celu uzyskania wszystkich wniosków, opinii, uzgodnień i pozwoleń, 4.2.6. sporządzenia koncepcji projektu zmiany studium i projektu planu miejscowego oraz projektu zmiany planu miejscowego do akceptacji Zamawiającego, każdorazowo po wprowadzeniu zmian do tych projektów, 4.2.7. udziału w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, prowadzenie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami w obecności osoby wyznaczonej do reprezentowania Zamawiającego, oraz na każde wezwanie Zamawiającego, w terminach przez niego ustalonych, 4.2.8. przygotowania do uchwalenia na sesję Rady Miejskiej w Zagórzu projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagórz oraz w sprawie uchwalenia miejscowego planu oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi prawem załącznikami, 4.2.9. prezentowania według potrzeb (w porozumieniu z Zamawiającym) przedmiotu zamówienia na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Zagórzu, a także na wezwanie Zamawiającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. sporządzanych opracowań i dokumentów formalno-prawnych w terminie przez niego określonym, 4.2.10. zajęcia stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie zgłoszonych wniosków do projektów zmiany studium i planu miejscowego oraz zmiany planu miejscowego oraz uwag wniesionych do wyłożonych do publicznego wglądu tych projektów, 4.2.11. wprowadzenia zmian w projekcie zmiany studium i projekcie planu miejscowego oraz projekcie zmiany planu miejscowego wynikających ze wskazań Zamawiającego oraz uwzględnienia przez Zamawiającego złożonych uwag, a także w przypadku stwierdzenia przez Radę Miejską w Zagórzu konieczności dokonania zmian w przedłożonych projektach zmiany studium oraz planu miejscowego i zmiany planu miejscowego, w tym także wynikających z uwzględnienia odrzuconych uwag, ponownie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania zmian w tych projektach, 4.2.12. równoległego prowadzenia procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy ooś, 4.2.13. sporządzenia podsumowania oraz uzasadnienia, o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz w art. 42 ust. 2. ustawy ooś, 4.2.14. udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności z przepisami prawa uchwał, w tym przygotowania merytorycznych stanowisk (w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwał, ewentualnych wezwań do usunięcia naruszenia prawa, oraz skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego), 4.2.15. uzupełnienia, w trakcie wykonywania projektu zmiany studium oraz planu miejscowego i projektu zmiany planu miejscowego o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac planistycznych, zobowiązanie to dotyczy również prognozy oddziaływania na środowisko – bez dodatkowego wynagrodzenia, 4.2.16. przygotowania i skompletowania dokumentacji planistycznej, zgodnie z §9 Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233) oraz §12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4.2.17. przekazania do siedziby Zamawiającego skompletowanej dokumentacji planistycznej, o której mowa w pkt 16 , w celu sprawdzenia zgodności z przepisami prawa, 4.2.18. prowadzenie strony formalno-prawnej do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności przedmiotu zamówienia z przepisami prawa, w przypadku opracowania planu miejscowego oraz opracowania zmiany planu miejscowego, poprzez ogłoszenie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego, 4.2.19. zbilansowanie powierzchni przeznaczeń terenu pod poszczególne funkcje pod kątem wymagań sprawozdawczości GUS, 4.2.20. sporządzenie metadanych dla zmiany studium i planu miejscowego oraz zmiany planu miejscowego, zgodnych z dyrektywą INSPIRE oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2018 r.,poz. 1472 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy. 4.3. Wykonawca zobowiązuje się, że nie wykorzysta otrzymanych materiałów w celu innym niż określony w umowie oraz, że nie udostępni ich osobom trzecim. 4.4. Wykonawca odpowiada za treść merytoryczną i wymogi formalno-prawne dokumentacji planistycznej, każdej z osobna. 4.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uzyskanie i kompletność wymaganych uzgodnień i opinii projektów przedmiotowych opracowań. 4.6. Wszystkie prace projektowe lub czynności nieopisane, a wynikające z procedur określonych w ustawach i aktach wykonawczych do tych ustaw, tj: 4.6.1. ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 293), zwanej dalej „ustawą pizp”, 4.6.2. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233), 4.6.3. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), 4.6.4. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2081 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą ooś”, 4.6.5. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 z późn.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami odrębnymi, a także zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jarosław oraz sporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jarosław - Obszar Północ, Wschód, Południe
Dodano: 2021-01-28 - Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmujący teren położony w rejonie ulic Obrońców Pokoju i św. Brata Alberta w Kolbuszowej
Dodano: 2021-01-14 - Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Jarosław oraz sporządzenie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jarosław - Obszar Północ, Wschód, Południe
Dodano: 2020-12-23 - Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmujący teren położony w rejonie ulic Obrońców Pokoju i św. Brata Alberta w Kolbuszowej
Dodano: 2020-11-23 - Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projek-towaną obwodnicę miasta Nowa Dęba oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projektowaną obwodnicę drogi krajowej nr 9
Dodano: 2020-10-14 - Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar położony na terenie miasta Nowa Dęba pomiędzy ul. Szkolną, basenami odkrytymi, ul.Kościuszki, ul.Leśną oraz sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnej obejmującego obszar pomiędzy ul. Kościuszki, ul. Szkolną, rzeką Bystrzyk, ul. Leśną
Dodano: 2020-10-02 - Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowa Dęba w miejscowości Chmielów przy ul. Strefowej
Dodano: 2020-05-28 - Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z opracowaniem ekofizjograficznym
Dodano: 2019-04-30 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla Gminy Miasta Dębica w 2019 r.
Dodano: 2019-03-22 - Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z opracowaniem ekofizjograficznym
Dodano: 2018-09-10