Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projek-towaną obwodnicę miasta Nowa Dęba oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projektowaną obwodnicę drogi krajowej nr 9

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462671 , fax. 15 8465137
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462671, fax. 15 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projek-towaną obwodnicę miasta Nowa Dęba oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projektowaną obwodnicę drogi krajowej nr 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: Przygotowanie i opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodaro-wania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projek-towaną obwodnicę miasta Nowa Dęba oraz zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nowa Dęba obejmującej obszar zarezerwowany pod projektowaną obwodnicę drogi krajowej nr 9. 2. Niezbędny zakres prac planistycznych do prawidłowego i kompletnego wykonania przed-miotu zamówienia winien odpowiadać zapisom art. 10 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.293) oraz winien odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym (na czas uchwalania studium). 3. Zakres obejmuje w szczególności:  wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej;  przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla zmiany studium;  przeprowadzenia konsultacji społecznych w dwóch etapach –pierwszy na etapie składania wniosków do zmiany studium drugi na etapie wyłożenia zmiany studium do publicznego wglądu z zastosowaniem co najmniej trzech technik konsultacyjnych, w tym z zastosowa-niem jednego narzędzia internetowego, jednego konsultacji bezpośrednich oraz jednego na-rzędzia interaktywnego.  przygotowanie danych niezbędnych do wywiązania się Gminy z obowiązku sprawozdaw-czego - opracowanie danych niezbędnych do uzupełnienia sprawozdania PZP-1;  przygotowanie projektów uchwał i rozstrzygnięć o rozpatrzeniu wniosków i uwag do pro-jektu studium z niezbędnymi załącznikami;  przygotowanie projektów obwieszczeń i ogłoszeń o podjęciu uchwał o przystąpieniu do spo-rządzenia zmiany studium oraz o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu wraz z załącznikami;  przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium dla instytucji i organów opiniujących i uzgadniających wraz z rozdzielnikiem i za-łącznikami. 4. Autorzy projektu zmian w studium winni: 4.1. zająć merytoryczne stanowisko: • do rozpatrzenia złożonych wniosków do projektu zmian w studium, • do wprowadzenia zamian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, • do rozpatrzenia złożonych uwag dotyczących wyłożonego projektu zmian w studium, • do rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody Podkarpackiego w przypadku zaskarżenia uchwał w sprawie zmian studium w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.2. przygotować wystąpienia: • o uzyskanie opinii o projekcie zmian w studium, w tym opinii gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej wraz z niezbędnymi załącznikami; • o uzgodnienie projektu zmian w studium wraz z niezbędnymi załącznikami; 4.3. dokonać wprowadzania zmian do projektu zmian w studium wynikających: • z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; • z rozpatrzenia uwag do projektu zmian w studium; • z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwał w sprawie zmian w stadium; • z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.4. ponowić czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów wynikających: • z uwzględnienia przez Burmistrza lub Radę Miejską uwag do projektu zmian w studium, • z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie zmian w studium, • z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.5. dokonać prezentacji projektu zmian w stadium oraz zagadnień wynikających z czynności związanych z ich sporządzeniem: • w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmian studium rozwiązaniami, • posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej, • na komisjach stałych oraz sesjach Rady Miejskiej w Nowej Dębie; 4.6. przygotować projekty uchwał w/s sporządzenia zmian w studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją planistyczną celem przedstawienia Wojewodzie do oceny ich zgodności z przepisami prawnymi i publikacji w dzienniku urzędowym; 4.7. przygotować projekty uzasadnień ewentualnych skarg do sądu administracyjnego na roz-strzygniecie nadzorcze Wojewody, w uzgodnieniu z osobą prowadzącą obsługę prawną za-mawiającego lub przedstawicielem gminy. 5. Każda z części prac projektowych stanowiących odrębny przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż są one wykonane zgodnie z umową i zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania niezbędnych podkładów geodezyjnych i kar-tograficznych oraz sporządzenia ujednoliconych rysunków stadium uwzględniających wprowadzone zmiany. 7. Wykonawca we własnym zakresie poniesie wszelkie koszty związane z pozyskaniem map wraz z kosztami odbitek lub kopii niezbędnych do przedmiotu opracowania zmiany stadium, poza tymi, które może mu przekazać Zamawiający. 8. Koszty korespondencji oraz ogłoszeń ponosi zamawiający. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia końcowych elaboratów zmian studium, w tym załączników graficznych, łącznie z zapisem elektronicznym. 10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu w nastę-pującej ilości i formie: 10.1. 3 egzemplarze tekstu studium w wersji papierowej oprawione (trwale spię-te/zblindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie papierowej w kolorze (w skali 1:5000 i 1:10000) 10.2. 2 egzemplarze formy elektronicznej dokumentu (tekst+rysunki) nagrany na nośnikach elektronicznych (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB), tekst w formatach pdf,doc, docx, rysunki w formacie tiff, jpg, 10.3. 1 egzemplarz mapy w oryginalnej skali, przystosowany do zawieszenia na ścianie, oprawiony w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu mate-riałów zapewniających wysoką światłoodporność, 10.4. dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej winny zostać opracowane zgodnie z założeniami dyrektywy INSPIRE z dnia 14 marca 2007r. (dyrektywa 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o in-frastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2010r. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.). Dane przestrzenne składające się na studium winny zostać przekazane na nośniku elektronicz-nym (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w postaci plików w formacie shp, lub innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formacie shp. 11. Obszar opracowania zawiera załącznik nr 6a do SIWZ UCHWAŁA NR XXIV/217/2020 RADY MIEJSKIEJ W NOWEJ DĘBIE z dnia 1 lipca 2020 r. ( przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem wskazanego również w niniejszej uchwale obszaru zabudowy usługowej oznaczony symbolem 2U w centrum miasta) oraz załącznik nr 6b do SIWZ UCHWAŁA NR XXIV/218/2020 RADY MIEJSKIEJ W NOWEJ DĘBIE z dnia 1 lipca 2020 r. 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 12.1. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.293), 12.2. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283), 12.3. rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu studium uwarun-kowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy z dnia 28 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. poz.1233), 12.4. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 sierpnia 2003 r. w sprawie wyma-ganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. poz. 1587), 12.5. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie “zasad techniki prawodawczej” (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 283). 13. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pra-cę, - zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pra-cę pracowników świadczących usługi w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązan wnieść wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych) do dnia 26 października 2020r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp. 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku PEKAO S.A. Nr 88 1240 2744 1111 0010 7170 2040. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych bezgotówkowych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć wewnątrz oferty w oddzielnej zaklejonej kopercie z opisem czego dotyczy. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w wersji elektronicznej przy użyciu środka komu-nikacji elektronicznej. Kopie wadium należy dołączyć do oferty natomiast podpisany elek-tronicznie oryginał przesłać na adres e-mail m.furtak@nowadeba.pl lub s.bialas@nowadeba.pl . 6. Termin wniesienia wadium. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wa-dium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zwrot wadium: • zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty naj-korzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.7 a) specyfikacji • wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesie-niu zabezpieczenia należytego wykonania umowy • zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert • Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzają-cych okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wy-konawcę jako najkorzystniejszej; • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma dołączyć ponadto do oferty następujące dokumenty: a) Kopię wpłaty wadium, b) Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przedłoży oświadczenie dotyczące sposo-bu składania faktur VAT za zrealizowane, odebrana części zamówienia ze wskazaniem spo-sobu tradycyjnego (faktura w formie papierowej), lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach